• De stelling van vandaag luidt:
    Als je slim bent, ben je een nerd.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oneens, een nerd ben je als je het liefst huiswerk maakt, dan bijvoorbeeld dingen als naar de bioscoop gaan, films kijken etc. Slimmerds kunnen ook gewoon normaal zijn, en hoeven niet perse een nerd te zijn. Je bent pas een nerd als het liefste wat je doet huiswerk maken is, naar school gaan en je het liefst de hele dag met school bezig bent.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    helemaal oneens!

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 16:39 ]


    ~Lucky Cat~

    Misschien vanbinnen, maar niet van buiten. En een 'nerd' vind ik nou niet echt een bijpassende benaming. Sommigen kunnen gewoon goed leren, punt. Maar om diegene dan gelijk in een hokje te plaatsen gaat me wel erg ver.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Echt niet


    Just a simple "I love you" (:

    Niet.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Oneens; Ik zit in het 2e jaar van vwo science xd.
    - met science doe je extra onderzoek naar dingen, extra bio en wiskut enzo -
    Maar ik ben geen nerd, al was mijn rapport van blok 1 wel goed, behalve wiskut. Daar ben ik slecht in.
    Alhoewel, sommige kinderen in mijn klas zijn wel nerdy :3.


    you're my favourite part of the day ~

    Marihuana schreef:
    Oneens, een nerd ben je als je het liefst huiswerk maakt, dan bijvoorbeeld dingen als naar de bioscoop gaan, films kijken etc. Slimmerds kunnen ook gewoon normaal zijn, en hoeven niet perse een nerd te zijn. Je bent pas een nerd als het liefste wat je doet huiswerk maken is, naar school gaan en je het liefst de hele dag met school bezig bent.


    Zulke kinderen zitten er bij mij in de klas. Voorbeeld; 2 classmates gingen het huiswerk voor volgende week vrijdag maken.. Afgelopen maandag hadden we vrij, en zei ze dat ze de hele dag met huiswerk bezig was voor komende week. Tja, dan ben je misschien een beetje nerdy :3.


    you're my favourite part of the day ~

    Tuurlijk niet! Als je slim bent, maar er niks voor doet,ben je toch geen nerd? Ja ok, als je de hele dag zit te leren om iets in je hoofd te stampen wel ja, maar wie zegt er dat je dan ook slim bent? Ja, je kunt slim zijn en nerdy, maar je kunt ook heel goed slim zijn en absoluut NIET nerdy! Je hebt ook domme nerds! ok dan bedoel ik niet echt domme nerds, maar zeg maar nerds met een laag IQ! Maar die zijn dan wel hele dagen met schoolwerk bezig! Ik zelf zit op tvwo, en ja, iedereen heeft het vooroordeel van da we nerds zijn, alleen maar omdat wij extra engels willen. Maar geeft dat nu juist niet aan dat we gewoon naar het buitenland willen etc. in plaats van dat we veel willen leren? Vaak zijn wij vwo'ers namelijk de luiste mensen van allemaal! Al zitten er natuurlijk ook een hoop nerds tussen XD


    rawr! I'm a pirate

    oneens


    Never give up the thing you believe in...

    Echt niet. Ik ben ook redelijk slim (da zeggen ze toch) wiskunde enzo lukt me bijna met mijn ogen dicht(daar doe ik dus bijna niks voor niks nerd dus) maar ik buis bijna voor frans waar ik dan wel veel voor doe (een beetje nerd:$) maar ik vind mijn vriendinnen en plezier maken veel belangrijker dan schoolwerk. En ik ken één nerd maar die is absoluut niet slim


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Haha, nee XD


    Life is hard and then we die

    Volgens mij heeft hier niemand 'Eens' staan, het zou nogal raar zijn als je dat vind.


    Some people make the world special just by being in it

    Oneens.


    Happiness hit her like a train on a track

    Oneens.Ik ben op sommige punten slim te noemen,sterker nog ik vind het leuk om dingen te leren,maar een nerd ben ik echt niet hoor.

    Wat is een nerd überhaupt?
    En wie bepaalt trouwens wie/wat een nerd is?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Euhm... NEE!


    You are the poetry Shakespeare was missing.