• De stelling van vandaag luidt:
    Als je slim bent, ben je een nerd.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oneens.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nee, ik ben slim en ben.. een nerd. Ma da is een slecht voorbeeld, Je kunt ook gwn slim zijn. x]
    Een nerd blokt veel, zoals ik. En een vriendin vn mij is heel slim maar geen nerd, ze doet er niks voor. x]


    If music be the food of love, play on!

    natuurlijk niet

    Oneens, ik zit op havo. Doe er geen ene fuck voor, en sta gemiddeld een 8. Dan ben ik geen Nerd.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 16:56 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oneens. Je kan er toch zelf niet aan doen als je toevallig slimmer bent dan anderen? Daarom ben je nog geen nerd (nerd)


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Neeen, tenzy je alleen slim wordt van een hele dag te leren.(nerd)

    Oneens

    nerveus schreef:
    Oneens. Op mijn school zeggen ze dat wel. Ik doe VMBO-TL en dan is mijn klas (we hebben maarm 1 Tl klas) opeens een nerden klas omdat we toevallig slimmer zijn dan al die andere klassen.

    Ik zeg ook niet dat HAVO/VWO nerds zijn. Dat vind ik niet.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    oneens


    One Day you'll remember me...

    Oneens


    I need you like a heart needs a beat

    Niet mee eens. Ik ben wel slim, maar dat komt niet uit schoolboeken enz. Ik kan gewoon heel logisch denken [/of juist helemaal niet :'D] en oplossingen verzinnen voor alles wat niet met school te maken.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind van niet,, ik zit op het gymnasium en werd vorig jaar studienerd genoemd maar dat ben ik helemaal niet want voor sommige vakken leer ik gewoon niet dat snap ik gewoon al en dan studeer ik daar ook niet voor en ik voel me geen nerd!


    Everyone wants their own prince on the white horse.

    Je bent een nerd als je echt gewoon overdreven veel leert. Er zit een meisje in mijn klas, en zij plant -herhaling; PLANT- haar huiswerk in voor die dag, serieus :|
    laatst hadden we een bio repetitie en zij heeft gewoon bij elkaar 7 uur geleerd!


    it's so empty living behind these castle walls

    Dan wil ik eerst weten wat de synoniem is van 'nerd'.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oneens.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.