• jullie vinden dat de Jonas Brothers zo'n groot ego hebben? Waaraan zien jullie dat? Want ik lees dat bijna overal, en ik wil helemaal geen ruzie ik vraag om duidelijkheid.
    Dat wou ik gewoon even weten (aa)

    xoxox

    Wat ik vind van de Jonas Brothers.
    - ze verkrachten hun liedjes.. (ze kreunen te veel in hun liedjes).
    - Ik heb eenmaal moeite gedaan naar hun serie te kijken, en nee dat hield ik niet meer dan 5 minuten uit ofzo. Het is te gemaakt, en daar hou ik dus niet van.
    - Paranoid en fly with me, zijn de enige bijna goede liedjes die ze hebben. (nog steeds jammer van da gekreun erbij xp)

    Maar het zijn vriendelijke jongens, heb ik onlangs gezien bij een interview. En nee ik heb niets tegen die jongens. Maar hun muziek is gewoon niet hetgeen wat ik mooi vind.

    Ik vind helemaal niet dat ze een te groot ego hebben.. of nouja, ik heb eigenlijk geen idee.
    Ik weet dat ik de liedjes die ik van ze gehoord heb, niet mooi vind. Maar verder ook niet.
    Ik ga me niet bezig houden met artiesten die ik niet goed vind.


    Protège moi de mes désirs.

    Dat kan niemand hier zeggen watnt niemand kent hun.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat zeggen mensen gewoon omdat ze hen niet kennen. Want als er nu eens een band is die geen groot ego heeft, is het JB toch wel hoor (:


    You're a star in heaven.

    Bovicide schreef:
    Dat zeggen mensen gewoon omdat ze hen niet kennen. Want als er nu eens een band is die geen groot ego heeft, is het JB toch wel hoor (:

    Je zie je, dat dacht ik dus ook!

    Ik vind het niet en heb het nooit gehoort.
    Maar zelf heb ik het niet zo op de Jonas Brothers.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hush schreef:
    Ik vind niks van de jonas brothers, ik vind de jonas brothers niks.


    Just a simple "I love you" (:

    Ik vind ze geen ego hebben, ik moet ze gewoon niet.

    Bandana schreef:
    Misschien omdat iedereen een ego zou krijgen als er duizenden meisjes op ze lopen te geilen?


    Inderdaad. (cat)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Alysse schreef:
    Eigenlijk heb ik dat nog nooit gehoord ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    nooit gezegd haha, ik vind ze eerlijk iet wat... apart ? :3 -vind ze niet leuk, maar dat wist je la-


    We can only learn to love by loving.

    ik hou van de jonas brothers<3


    Let's do this poo