• hey!
    Ik wist gewoon niet de goede tittel voor dit topiv ik ben echt zo verdrietig
    Ik zat dus met mijn vader in de auto plots zette hij de muziek uit en zei:Julie we moeten praten,Ik was al meteen in shok omdat hij zo iets nooit doet ik ga even van huis weg maar ik weet niet hoe lang,Hoe lang ongeveer vroeg ik,Waneer ik mag en wil komen,hoe bedoel je?vroeg ik,Ik en mama hebben een beetje ruzie en we moeten even afstand nemen maar dit geen scheiding hoor

    ik ben nu echt verdrietig.Ik denk zels soms dat het aan mij ook licht ik riep vaak tegen hem:Ik haat je enzo maar ik meende dat nooit(huil)

    hij zegt dat hij nog wel terug komt maar niet weet waneer en nu ben ik ook bang die waneer nooit komt

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 17:27 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Het ligt heus niet aan jou hoor!
    Volgens mij wil jouw vader gewoon zijn huwelijk te redden door even weg te gaan.
    Ik hoop voor je dat hij snel terugkomt! :3


    Never run out of reasons to smile...

    dat is niet leuk =[
    maar misschien wel beter, want anders gaan je ouders alleen maar ruzie maken enzo, en dat is ook niet goed? =3

    Ik snap dat je verdrietig ben, maar je moet het zo zien; ze nemen een break en des te sterker komen ze terug, tenminste dat hoop ik voor je. Blijf denken aan de vrolijke dingen <3 Zet de jonas brothers op?


    you'll never walk alone

    Het is al goed van je ouders dat ze een 'pauze' nemen. Sommige gaan meteen al scheiden, maar gelukkig de jouwe niet. Het is vast niet jouwn schuld. Ga regelmatig op bezoek bij je vader (En natuurlijk je moeder).
    Sterkte ermee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Het is al goed van je ouders dat ze een 'pauze' nemen. Sommige gaan meteen al scheiden, maar gelukkig de jouwe niet. Het is vast niet jouwn schuld. Ga regelmatig op bezoek bij je vader (En natuurlijk je moeder).
    Sterkte ermee.
    ik weet niet waar mijn vader naar toe gaat en hij ook niet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat ligt echt niet aan jou hoor !


    Just a simple "I love you" (:

    Ik snap hoe je je voelt. Mijn ouders zijn dit jaar gescheiden, en het is geen pretje.
    Dat je ouders ruzie hebben ligt niet aan jou, maar dat ze op sommige punten niet goed met elkaar op kunnen schieten.
    Het gaat echt wel weer over, en je went eraan. Want, geef toe, je hebt liever dat ze uit elkaar gaan dan elke dag slaande ruzie?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BARBLOVENICK schreef:
    Ik snap dat je verdrietig ben, maar je moet het zo zien; ze nemen een break en des te sterker komen ze terug, tenminste dat hoop ik voor je. Blijf denken aan de vrolijke dingen <3 Zet de jonas brothers op?


    Only losers can act the way you do

    nu is de sfeet echt erg thuis ik sta zelf het eten over


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    aiai! daar zou ik ook van schrikken ;O Maar als je vader zegt dat hij terug komt zal ik er maar op rekenen dat hij ook echt terug komt.
    Sterkte ermee!


    You are beautiful, you are love.

    Geloof me; dit is niet jouw schuld & het is beter voor jouw, je moeder én je vader. Want het zou de sfeer verpesten als ze ruzie maken thuis voor je ogen.

    Het zal wel beteren na een tijdje, ze hebben gewoon afstand nodig.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 19:16 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Het licht vast niet aan jou en hij komt heus nog wel terug en soms hebben ouders dat gwoon ff nodig (afstand) en dan is soms ook wel ff goedd.
    (Ik roep ook wel is van die dingen van 'Ik haat je' :S )

    Gooodbyee en success(H)


    ailoveejoee.