• Hebben jullie ook z'n hekel als je bij de kapper bent geweest en na een uurtje of een dag is je kapsel scheef? Ik vind het altijd zo irritant, dan ga je terug en zien hun het niet ! Het is bij mijn met me kapsel en vaak genoeg met mijn pony gebeurt, dit keer is m'n pony alweer scheef. De 1ne kant bij mijn oog is op m'n wenkbrauw en die andere hangt er gewoon over. Echt zo irritant!


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Dat is idd irritant. Als het heel vaak zo is, moet je misschien een nieuwe kapper zoeken? :')

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 19:17 ]

    Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad bij mijn kapper. En zoals Fragile zegt, ik zou ook een andere kapper zoeken dan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha, is bij mij nog nooit gebeurd :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb dat nog nooit gehad (gelukkig). Tijd voor een andere kapper?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ben al bij een andere gaan, die andere is ook verhuist haha


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    ja mss


    ...

    nice forum


    ...

    mijn haar hebben ze een x zo kort geknipt dat ik er een hanenkam van kon maken..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nog nooit gehad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, maar ik haat mijn haar sowieso. ><


    hoi, jij bent leuk.

    Nog nooit gehad..


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nog nooit gehad.
    Naar een andere kapper?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    1x Gehad maar,dat was niet heel er wand je zeg het haast niet maar het is iritant. I know.


    ailoveejoee.

    Ik heb dat niet, maar ik heb het wel dat als ik mijn haar de volgende dag wil doen, dat ik dat nooit zo mooi krijg als de dag ervoor. ._.