• Oke, ik zal even heel eerlijk zeggen. Ik ben een jongen en ik heb een vriendje. Als je er problemen mee hebt moet je deze topic niet lezen.
    Nouja, in ieder geval. Op school zijn er altijd mensen die stomme opmerkingen naar ons maken. Waarom doen mensen dat eigenlijk? Als je het mij vraagt is het gewoon dat ze het OF niet gewend zijn OF het niet kunnen hebben dat wij niet bang zijn onze gevoelens te tonen. Maarja, of ik nou gelijk heb of niet, het IS vervelend. En dat zal het ook blijven. Zelfs mijn ouders en tweelingbroer lijken het niet goed te vinden. Ze zeggen wel altijd dat ik gewoon moet doen waar IK gelukkig van word, maar toch ... Ze lijken het ook niet leuk te vinden. Alleen mijn zusje vind het wel leuk. Ze blijft maar met mij over jongens praten. xDDD Best wel melig trouwens. Vooral als we samen naar de stad gaan LOLOL.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Asphyxia schreef:
    Precies ditgene is de reden dat ik mijn profielwerkstuk over Nederland en het homohuwelijk doe.
    Mensen zijn tegelijkertijd oerconservatief en ultramodern en dat wil ik uitzoeken. Waarom? Ik kan je het antwoord nog niet geven, helaas. Ik heb er maar twee woorden voor die je misschien kunnen helpen: Heb schijt.


    Hehe, ja ik heb er schijt aan LOLOL.
    Maar ik kan het toch niet altijd helemaal negeren.
    Het doet toch iets met je als mensen vinden dat je niet mag houden van degene die je leuk vindt.
    Maar gelukkig is mijn vriendje zo'n 'I don't give a shit' persoontje en voelt zich alleen maar stoer omdat 'ie er voor uit gekomen is dat 'ie bi is. <3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Darth schreef:
    (...)

    Hehe, ja ik heb er schijt aan LOLOL.
    Maar ik kan het toch niet altijd helemaal negeren.
    Het doet toch iets met je als mensen vinden dat je niet mag houden van degene die je leuk vindt.
    Maar gelukkig is mijn vriendje zo'n 'I don't give a shit' persoontje en voelt zich alleen maar stoer omdat 'ie er voor uit gekomen is dat 'ie bi is. <3


    x)
    Ik zie het al helemaal voor me: zo'n jongen -ik weet natuurlijk niet hoe jouw vriendje er uit ziet- die dan zo stoer rond loopt omdat hij zegt dat hij bi is XD
    En wat heb jij met LOLOL?


    keep on tryin' to win, even if you lose.

    Fragile schreef:
    Het is gemeen als ze daar zo dom op reageren. Ze zijn gewoon jaloers. Er zijn vast heel veel mensen die ook homosexueel zijn en die er niet voor uit durven te komen. Ik vind het echt goed van je dat je dat wel gewoon doet. :') Echt heel veel sterkte. En dat met je zusje vind ik trouwens heel schattig.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Darth schreef:
    (...)

    Hehe, ja ik heb er schijt aan LOLOL.
    Maar ik kan het toch niet altijd helemaal negeren.
    Het doet toch iets met je als mensen vinden dat je niet mag houden van degene die je leuk vindt.
    Maar gelukkig is mijn vriendje zo'n 'I don't give a shit' persoontje en voelt zich alleen maar stoer omdat 'ie er voor uit gekomen is dat 'ie bi is. <3


    Precies (: Zolang jullie maar gelukkig zijn, toch? (flower)


    Alis volat propriis.

    Hmm. Dat hebben veel jongeren en ik vind het erg voor jou dat ze zo, nou ja, gemeen doen. Maar jij moet doen waar jij je goed bij voelt en als jou vrienden of eender wie daar niet mee kan leven, links laten liggen. Ze zijn jou aandacht echt niet waard. Als jij je goed voelt bij jou vriendje, dan zij het zo. Daar heeft de rest niets mee te maken :] En jou zusje is schattig haha ;3

    Zeg tegen die gasten; I don't care what you think. Zolang jij gelukkig bent is alles oké <3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Dat soort mensen zijn of bang voor homo's of ze zijn het zelf xD
    Lekker niks van aantrekken en gwn doen waar jij je prettig bij voelt :)

    Fictional schreef:
    Zeg tegen die gasten; I don't care what you think. Zolang jij gelukkig bent is alles oké <3


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind het echt rot voor je, dat ze je niet accepteren zoals je bent. Maar blijf vooral je gevoelens tonen. Anders durft straks helemaal niemand dat meer te doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Je moet ze vooral negeren.
    Als jij maar gelukkig bent.
    Dan ben je maar Homo.
    De wereld draait door, en gaat niet kapot.
    En die kinderen die je uitschelden?
    Kruip lekker dicht bij je vriendje en laat zien wat echt liefde is ^^

    En als je problemen hebt, mag je het allemaal gewoon bij mij zeggen ^^

    XxX. Lovelybunny
    [/red]


    Joy is not in Things, it is in us.

    CloudySky schreef:
    (...)

    x)
    Ik zie het al helemaal voor me: zo'n jongen -ik weet natuurlijk niet hoe jouw vriendje er uit ziet- die dan zo stoer rond loopt omdat hij zegt dat hij bi is XD
    En wat heb jij met LOLOL?


    Hehe ja zo gaat het wel een beetje.
    Hij heeft trouwens net zijn haar zwart rood geverfd. o.o <3
    LOL + LOL = LOLOL. Ofzo. XD


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Killjoy schreef:
    Hmm. Dat hebben veel jongeren en ik vind het erg voor jou dat ze zo, nou ja, gemeen doen. Maar jij moet doen waar jij je goed bij voelt en als jou vrienden of eender wie daar niet mee kan leven, links laten liggen. Ze zijn jou aandacht echt niet waard. Als jij je goed voelt bij jou vriendje, dan zij het zo. Daar heeft de rest niets mee te maken :] En jou zusje is schattig haha ;3


    Bedankt voor je woorden. ^^
    En ja, ze is vet lief. :3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Dat is normaal in deze maatschappij.Al die 'hetero's' (meestal de jongens/meisjes die denken dat ze hét zijn) gaan zo reageren, maar let er gewoon niet op.Zij weten niet beter, en als ze het niet kunnen accepteren is dat gewoon zielig.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    LovelyBunny schreef:
    Je moet ze vooral negeren.
    Als jij maar gelukkig bent.
    Dan ben je maar Homo.
    De wereld draait door, en gaat niet kapot.
    En die kinderen die je uitschelden?
    Kruip lekker dicht bij je vriendje en laat zien wat echt liefde is ^^

    En als je problemen hebt, mag je het allemaal gewoon bij mij zeggen ^^

    XxX. Lovelybunny
    [/red]


    Hehe thanx. :3
    Zal ik zeker doen trouwens. <33


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Een van mijn beste vrienden is homo, en ikzelf ben bi.
    Je moet gewoon je niets aantrekken van die mensen. Dan houden ze vanzelf wel op.
    Een arrogante blik opzetten als ze iets zeggen, met opgeheven hoofd verder lopen, en vanzelf houdt het wel op.


    We'll still love each other, forever and always. <3