• Oke, ik zal even heel eerlijk zeggen. Ik ben een jongen en ik heb een vriendje. Als je er problemen mee hebt moet je deze topic niet lezen.
    Nouja, in ieder geval. Op school zijn er altijd mensen die stomme opmerkingen naar ons maken. Waarom doen mensen dat eigenlijk? Als je het mij vraagt is het gewoon dat ze het OF niet gewend zijn OF het niet kunnen hebben dat wij niet bang zijn onze gevoelens te tonen. Maarja, of ik nou gelijk heb of niet, het IS vervelend. En dat zal het ook blijven. Zelfs mijn ouders en tweelingbroer lijken het niet goed te vinden. Ze zeggen wel altijd dat ik gewoon moet doen waar IK gelukkig van word, maar toch ... Ze lijken het ook niet leuk te vinden. Alleen mijn zusje vind het wel leuk. Ze blijft maar met mij over jongens praten. xDDD Best wel melig trouwens. Vooral als we samen naar de stad gaan LOLOL.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Romance schreef:
    Dat is normaal in deze maatschappij.Al die 'hetero's' (meestal de jongens/meisjes die denken dat ze hét zijn) gaan zo reageren, maar let er gewoon niet op.Zij weten niet beter, en als ze het niet kunnen accepteren is dat gewoon zielig.


    Tja, ik vond ze sowiezo al zielig.
    Maarja, ik zie nu in dat er genoeg mensen zijn die het wel goed vinden.
    Er zijn zelfs mensen die het LEUK vinden dat ik een vriendje heb.
    Dus ja, ik zal die zielige persoontjes gewoon negeren. ;3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Darth schreef:
    (...)

    Tja, ik vond ze sowiezo al zielig.
    Maarja, ik zie nu in dat er genoeg mensen zijn die het wel goed vinden.
    Er zijn zelfs mensen die het LEUK vinden dat ik een vriendje heb.
    Dus ja, ik zal die zielige persoontjes gewoon negeren. ;3



    ik zou zo blij zijn moest iemand van mijn vrienden homo of bisexueel zijn.Ik vind 't zo'n geweldige personen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ILOVEBARB schreef:
    Een van mijn beste vrienden is homo, en ikzelf ben bi.
    Je moet gewoon je niets aantrekken van die mensen. Dan houden ze vanzelf wel op.
    Een arrogante blik opzetten als ze iets zeggen, met opgeheven hoofd verder lopen, en vanzelf houdt het wel op.


    Haha dat deed ik ook al.
    Maar meestal is mijn vriendje erbij als ze iets zeggen.
    En hij ..... nouja, met hem heb je liever geen ruzie. Hij staat bekend als een 'coole' gast. Haha. <33


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Romance schreef:
    (...)


    ik zou zo blij zijn moest iemand van mijn vrienden homo of bisexueel zijn.Ik vind 't zo'n geweldige personen (:


    Tja, de meeste homo's zijn heel aardig.
    Da's waar.
    Laatst zei zo'n meisje bij mij in de klas dat homo's de aardigste mensen waren.
    Vind ik wel grappig. <3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Darth schreef:
    (...)

    Tja, de meeste homo's zijn heel aardig.
    Da's waar.
    Laatst zei zo'n meisje bij mij in de klas dat homo's de aardigste mensen waren.
    Vind ik wel grappig. <3



    Maar dat is ook, en ze zijn zo grappig.En het leukste is, je kan er samen mee jongens beroordelen :Y) x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    (...)


    Maar dat is ook, en ze zijn zo grappig.En het leukste is, je kan er samen mee jongens beroordelen :Y) x


    Hehehehe, dat vindt mijn zusje ook. XD


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Darth schreef:
    (...)

    Haha dat deed ik ook al.
    Maar meestal is mijn vriendje erbij als ze iets zeggen.
    En hij ..... nouja, met hem heb je liever geen ruzie. Hij staat bekend als een 'coole' gast. Haha. <33


    Nou mooizo. ^^
    Je vriendje moet wel een schat zijn zo te horen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Darth schreef:
    (...)

    Hehehehe, dat vindt mijn zusje ook. XD



    ghahaha :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ILOVEBARB schreef:
    (...)

    Nou mooizo. ^^
    Je vriendje moet wel een schat zijn zo te horen.


    Best wel. Hehe.
    Als ik niet kom aanlopen met ene brede glimlach op mijn gezicht krijg OF de kieteldood OF de vraag of er iets is. XD

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 17:40 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    .oh


    You can run but not hide

    Ik heb er niks tegen hoor :)
    Ik vind dat altijd leuk.

    Prada schreef:
    .oh


    ho.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    KiroAddicted schreef:
    Ik heb er niks tegen hoor :)
    Ik vind dat altijd leuk.


    Hehe cool. ^^


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Omdat dat onbekend is voor hen, reageren ze daar zo op. Mensen zijn bang voor het onbekende en dat durfen ze soms agressief te uiten. Wat je misschien kan doen is die mensen uitleggen dat je echt niet anders bent dan een ander gewoon omdat je op jongens valt. Ik denk dat vooral jongens hier een probleem mee hebben? Dit is omdat ze hun mannelijkheid bedreigd voelen. Dat zit in hun genen... Dat probleem gaat duizenden jaren terug, maar daar ga ik je nu niet mee vervelen ^^ Veel succes nog...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Chicago schreef:
    Omdat dat onbekend is voor hen, reageren ze daar zo op. Mensen zijn bang voor het onbekende en dat durfen ze soms agressief te uiten. Wat je misschien kan doen is die mensen uitleggen dat je echt niet anders bent dan een ander gewoon omdat je op jongens valt. Ik denk dat vooral jongens hier een probleem mee hebben? Dit is omdat ze hun mannelijkheid bedreigd voelen. Dat zit in hun genen... Dat probleem gaat duizenden jaren terug, maar daar ga ik je nu niet mee vervelen ^^ Veel succes nog...


    Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. ;o
    Het zijn inderdaad vooral jongens.
    Dankje btw. ;3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.