• AMSTERDAM – Een Belg is door een verkeerde diagnose 23 jaar gezien als een comapatiënt. Rom Houben was al die tijd echter bij kennis, maar kon dit niet duidelijk maken door zijn verlamde status.

    Houben was slachtoffer van een auto-ongeluk en werd levenloos naar het ziekenhuis in het Belgische Zolder gebracht. Na een aantal tests constateerden de artsen dat Houben in een coma lag. 23 jaar later blijkt na metingen met moderne apparatuur dat de Belg al die tijd bij kennis was.

    De nu 46-jarige Belg verklaart tegenover de krant dat hij wel geprobeerd heeft te schreeuwen, maar dat er geen geluid uit zijn mond kwam. Houben was verlamd, maar kon ondertussen wel al die tijd elk gesprek volgen dat bij hem in de buurt plaats had.

    Dankzij therapie kan Houben nu communiceren via een computer en laat hij weten dat hij zichzelf weg probeerde te ‘dromen’ om zijn leven wat aangenamer te maken, maar dat frustratie niet in de buurt komt van wat hij heeft meegemaakt.

    http://www.nu.nl/opmerkelijk/2129055/man-ligt-zogenaamd-23-jaar-in-coma.html


    Dat lijkt me echt een van de ergste dingen die je kunnen overkomen. Dan ben je dood een heel stuk beter af :/

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 1:05 ]

    Genius schreef:
    Wow ;o dat lijkt me echt erg !


    Happiness hit her like a train on a track

    Ocharme..
    weetje, hoe die man nu leeft zou ik niet willen leven hoor, dan zouden ze mij een spuitje mogen geven hoor!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Omg o.o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Fictional schreef:
    Dat lijkt me vreselijk o.o

    Wow, dat lijkt me echt super erg.
    23 jaar van je leven vergooid en dan ook nog op zo'n vervelende manier.
    Terwijl anderen er wat aan hadden kunnen doen.


    hoi, jij bent leuk.

    Dan ben je inderdaad dood beter af, serieus. Dit is echt te erg..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    What the fuck..


    Life is hard and then we die

    lekker slim van die artsen


    I'd rather go naked than wear fur.

    Fictional schreef:
    Dat lijkt me vreselijk o.o


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Maar,
    Wat een stomme dokters.
    Ik bedoel, komaan dat moeten ze op één of ander manier toch wel gezien hebben met testen ofzo?
    Nuja, ik weet er niets van.
    Echt erg voor die man.


    Some people make the world special just by being in it

    och vreselijk zou ikniej willen meemaken ><


    ...

    Ik zou die doktoren echt aanklagen :')

    Zo erg voor die man hé ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Lijkt me echt verschrikkelijk o.o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Cherished schreef:
    Ik zou die doktoren echt aanklagen :')


    Ja man, wejoo O.o


    -