• Paranormal Activity, vanaf morgen in de bios.

    Een jong duo lijkt alles uitstekend voor elkaar te hebben, het gelukkige tweetal heeft geen enkele zorgen. Tot op de dag dat er plotseling allerlei bizarre dingen gebeuren in het huis van het tweetal. Ze besluiten om een videocamera aan te schaffen en vast te leggen wat zich er precies in hun huis afspeelt als ze liggen te slapen.

    ||

    Zelfs Steven Spielberg kon een dag niet slapen nadat hij die film had gezien. Volgens hem was de film behekst, en heeft hij het dvd'tje meteen in de container gegooid.

    Trailer

    De trailer is niet eng! Het is meer een reactie van de mensen, hoe ze de film vonden. Je ziet maar een paar stukjes uit de film die -ik beloof het je- niet eng zijn.
    By the way, mijn Nederlandse docent had die film al gezien -illegale junk- en hij kon niet slapen ö En ik ga hem morgen ook -illegalere junk- kijken online.:X


    Edit: mensen, ik heb de film gezien. Hij is echt niet eng vind ik.^^ Door de reacties van mensen had ik hele hoge verwachtingen van de film maar hij was -eerlijk gezegd- best wel saai ._.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 14:56 ]


    ok

    Ik ga hem morgen ook kijken. :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil hem zo graag zien! maar is die film gespeeld of is het echt? Want in de trailer lijkt het gespeeld maar ik heb al gehoord dat het echt is..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    oké, nu heb je me nieuwsgierig gemaakt en dus wil ik hem zien en dan weet ik dat ik niet kan slapen.


    we've only said goodbye with words

    ik wil -MOET- hem zien ;D


    Imperfection Is Beautiful

    Ik heb die film gezien, en ik ben nog nooit bang geweest na een horrorfilm. Maar deze... it scared my ass off.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik kijk altijd horrofilms en dan lig ik 's avonds in mijn bed en beloof ik me om er nooit meer één te kijken en dan doe ik het toch. Maar als ik deze fim zie ga ik echt noooit meer normaal kunnen slapen vrees ik o.o


    All was well.

    Zo eng is ie ook weer niet ;_;
    het einde verpest het, maar sommige stukjes zijn best eng :') en je word bang voor je eigen slaapkamer :3

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 19:13 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Romance schreef:
    Ik wil hem zo graag zien! maar is die film gespeeld of is het echt? Want in de trailer lijkt het gespeeld maar ik heb al gehoord dat het echt is..


    Het is een documentaire, waardoor het lijkt dat het echt is. maar het is niet echt echtgebeurd :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Alexithymia schreef:
    (...)

    Het is een documentaire, waardoor het lijkt dat het echt is. maar het is niet echt echtgebeurd :')




    Ah ség, dan is dat toch helemaal niet eng?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ga daar heen ^^ :P


    You can run but not hide

    Romance schreef:
    (...)



    Ah ség, dan is dat toch helemaal niet eng?

    Nee, inderdaad. ^^
    Het enige wat er in die film gebeurd
    -niet verder lezen als je het niet wilt weten-


    zijn een paar deuren die bewegen, voetstappen die je hoort en punt.


    ok

    Die wil ik echt zien :] Alleen ik ben nog geen 16, dus ik zal er wel niet heen mogen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Madena schreef:
    (...)
    Nee, inderdaad. ^^
    Het enige wat er in die film gebeurd
    -niet verder lezen als je het niet wilt weten-


    zijn een paar deuren die bewegen, voetstappen die je hoort en punt.


    Mensen die de film niet eng vinden, leven zich ook niet in. Die gaan in de bios zitten met een gaap gezicht van: "het zal toch wel meevallen". En onder de film opmerkingen maken hoe slecht het wel niet is xD

    Geloof me dit is een van de engste films ooit. Je moet je er ook een beetje in meeleven. Meedenken enzo. Als je dat niet doet, is deze film net zoals ALLE andere horror films, saaaaai.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Madena schreef:
    (...)
    Nee, inderdaad. ^^
    Het enige wat er in die film gebeurd
    -niet verder lezen als je het niet wilt weten-


    zijn een paar deuren die bewegen, voetstappen die je hoort en punt.
    Is dat alles? :'D Dat zullen de mensen die daar bang voro zijn denk ik wel zwaar in geesten geloven ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kan niet tegen enge film. Werd helemaal bang toen ik de trailer zag (bangerik :X).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]