• Paranormal Activity, vanaf morgen in de bios.

    Een jong duo lijkt alles uitstekend voor elkaar te hebben, het gelukkige tweetal heeft geen enkele zorgen. Tot op de dag dat er plotseling allerlei bizarre dingen gebeuren in het huis van het tweetal. Ze besluiten om een videocamera aan te schaffen en vast te leggen wat zich er precies in hun huis afspeelt als ze liggen te slapen.

    ||

    Zelfs Steven Spielberg kon een dag niet slapen nadat hij die film had gezien. Volgens hem was de film behekst, en heeft hij het dvd'tje meteen in de container gegooid.

    Trailer

    De trailer is niet eng! Het is meer een reactie van de mensen, hoe ze de film vonden. Je ziet maar een paar stukjes uit de film die -ik beloof het je- niet eng zijn.
    By the way, mijn Nederlandse docent had die film al gezien -illegale junk- en hij kon niet slapen ö En ik ga hem morgen ook -illegalere junk- kijken online.:X


    Edit: mensen, ik heb de film gezien. Hij is echt niet eng vind ik.^^ Door de reacties van mensen had ik hele hoge verwachtingen van de film maar hij was -eerlijk gezegd- best wel saai ._.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 14:56 ]


    ok

    Ik heb hem gezien, maar dit was echt een kei goede horror film. Serieus. Ik heb zoveel horrors gezien dat ik er niet meer bang van wordt, maar deze vond ik wel echt eng. En volgens mij, de mensen die het niet eng vonden, vinden de paranormale dingen niet eng, maar dat vind ik juist weer super eng x'D Maar hij was echt kei en kei goed! En dat vind ik niet snel van een horror film ^-^ Alleen het begin was een beetje rustig... maar op het einde woot! =D

    En je moet je er echt in laten zakken, echt na denken of dit echt mogelijk is. Want hij is heel realistisch. (:

    ik word al bang van de trailer maar ik denk dat ik hem ga kijken (:


    Cowards die many times before their deaths.

    Tjeeeees.
    Ik heb de trailer gezien, maar in het begin dacht ik echt van; oh, dat durf ik ook wel te kijken. Ong. de laatste minuur, DOODENG. hahah, no way dat ik hem ga kijken. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dikke humor die film =D


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Er zaten echt héle saaie stukken. Alleen dat deel waar ze uit d'r bed werd getrokken vond ik eng. ;3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    eeeenn wat er allmeaal als ze slapen? IK WIL HEM ZIEN (:


    it's so empty living behind these castle walls

    heb nou de trailer gekekn. omg.


    it's so empty living behind these castle walls

    Marihuana schreef:
    Er zaten echt héle saaie stukken. Alleen dat deel waar ze uit d'r bed werd getrokken vond ik eng. ;3

    ja dat was alleen spannend 8)


    ok

    Ik durf niet op die trailer te klikken. :X


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    En natuurlijk heeft Esther toch weer op die trailer geklikt, idioot dat ze is. Die reacties van de zaal zijn al genoeg om die film niet te gaan kijken. o.o

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 18:04 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben hem gisteren gaan zien. Hij was helemaaaaal niet eng, terwijl ik I'm Legend al eng vond. En ik vond het echt een van de stomste film die ik ooit gezien heb.


    Some people make the world special just by being in it

    IK GA HEM MORGEN ZIEN (:

    Hij lijkt me echt vet eng en ik denk dat ik heel hard ga gillen!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 18:19 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik snap echt niet dat iedereen hem wilt zien? Serieus, ik zat me zo te vervelen in die cinemazaal, dat heb ik normaal nooit. En dat ze dat zelf filmen met die camera vond ik ook facking idioot en vervelend > <
    Niemand van myn vrienden vond hem goed die hem gezien heeft.


    Some people make the world special just by being in it

    vrijdag misschien gaan zien xD
    Blijkbaar geven ze in amerika zelfs kotszakjes
    aan de mensen xD


    Live Your Life

    Blondine schreef:
    En natuurlijk heeft Esther toch weer op die trailer geklikt, idioot dat ze is. Die reacties van de zaal zijn al genoeg om die film niet te gaan kijken. o.o

    Ik vind het dom dat ze dat in de trailer verwerken, dat is alleen maar om mensen te trekken.
    Ze laten expres geen stukjes van de film zien, omdat er maar weinig spannende stukjes zijn, en als ze die laten zien hebben ze de hele film al verklapt.


    ok