• Paranormal Activity, vanaf morgen in de bios.

    Een jong duo lijkt alles uitstekend voor elkaar te hebben, het gelukkige tweetal heeft geen enkele zorgen. Tot op de dag dat er plotseling allerlei bizarre dingen gebeuren in het huis van het tweetal. Ze besluiten om een videocamera aan te schaffen en vast te leggen wat zich er precies in hun huis afspeelt als ze liggen te slapen.

    ||

    Zelfs Steven Spielberg kon een dag niet slapen nadat hij die film had gezien. Volgens hem was de film behekst, en heeft hij het dvd'tje meteen in de container gegooid.

    Trailer

    De trailer is niet eng! Het is meer een reactie van de mensen, hoe ze de film vonden. Je ziet maar een paar stukjes uit de film die -ik beloof het je- niet eng zijn.
    By the way, mijn Nederlandse docent had die film al gezien -illegale junk- en hij kon niet slapen ö En ik ga hem morgen ook -illegalere junk- kijken online.:X


    Edit: mensen, ik heb de film gezien. Hij is echt niet eng vind ik.^^ Door de reacties van mensen had ik hele hoge verwachtingen van de film maar hij was -eerlijk gezegd- best wel saai ._.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 14:56 ]


    ok

    ik wil hem gaan kijken !
    wss in de kerstvakantie ^^


    everybody needs a song.

    Één woord:
    Saai.

    Alleen maf dat ze drie uur naar die vriend loopt te staren en dan pas naar beneden loopt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Mijn vriendin heeft hem gezien !
    Er zaten wel enge stukken in zei ze ,
    Maar ze had hem enger verwacht !


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik heb hem net gekeken, en ik vond hem eng.
    Terwijl ik horrors/thrillers juist nooit eng ofzo vind. Die film bewijst maar weer dat geesten wel bestaan, maar hun hadden met een demon te maken ofzo? Ik ga opzoeken wat demonen nou precies zijn...


    I'd rather go naked than wear fur.

    Maar die film, niet alle beelden zijn echt. Dat mág niet eens. Dus sommige delen zijn gewoon nagespeeld.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vond hem suuuupereng ;o


    -

    Ik had hem enger verwacht ;x


    And now we're counting down to Phase Zero.

    ICHLIEBEBO schreef:
    Er zaten echt héle saaie stukken. Alleen dat deel waar ze uit d'r bed werd getrokken vond ik eng. ;3

    Op dat moment lagen mijn vriendin en ik echt strijk. Maar als je dat echt meemaakt, is het wel supereng ;x


    -

    BTW:
    Aangezien de film over geesten gaat denk ik dat er veel alleen bang zijn omdat ze erin geloven. Wat meer dan de helft van Q beweerd dat die geesten kan zien?
    *Grinnikt*
    ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dit is echt overdreven, hoor. Ik heb de film ook gezien en ZO mega eng is hij ook niet. Op sommige stukken heb je wel zo een aah!-moment maar daar blijft het dan ook bij (': Maar 't wel een super mooie film.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Hij lijkt mij heel erg SAAI!


    Stop holding me under and let me breathe.