• Ja, ik heb problemen, denk ik. Want bij mij op school zitten nogal veel "huppels". Die zijn met zo veel dat ze allemaal bevriend met elkaar zijn, en dat als je met een ruzie hebt, je met allemaal ruzie hebt. [ikwilníétdiscrimineren, maar zie bij turkse mensen x;]

    Máárr, mijn probleem is dus dat ik vandaag "ruzie" heb gehad met een van die mensen. Ik ken haar niet, maar ik haat haar nu al. Ik stond met een van mijn vriendinnen te praten, loopt dat kind tegen me aan. "Wat doe jij nou weer?" Roept ze. Ik zo heel zacht: "Wat doe jíj?" Ze loopt door. Opeens: "Wát zei je?" Ik: "Ik zei niets." Een kind dat bij dr liep: "ZE ZEI WEL WAT!"

    En nu ben ik doodsbang voor dat kind. Ik wilde morgen eigenlijk al niet naar school gaan, omdat ik me echt doodziek voel, maar door dit durf ik eigenlijk ook niet x;

    anybody help?


    Destroy what destroys you.

    Gewoon naar school gaan.
    Ze hebben altijd een grote bek maar zijn te laf je iets te doen.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Naar mijn mening is het nergens voor nodig om bang te zijn maar ik snap wel hoe je je voelt. Soms kunnen die mensen nogal intimiderend overkomen. Ik zou haar gewoon negeren, zulke mensen zijn je aandacht vaak niet waard.


    I am pulling the strings and you're my puppet

    HAHAHAH XD jaja, grote mond opzetten dan ja, maar als het erop aankomt niets durven. Niets om bang voor te zijn, ik spreek uit ervaring.

    Gewoon gaan.. en vooral niet tonen dat je bang bent, daar is trouwens niets voor nodig.
    Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan.. maar uit eigen ervaring weet ik, dat dit gewoon het beste is!

    Die mensen hebben een grote mens maar als je voor hun neus staat en zelf terug met een grote mond praat is het al héél wat minder.En die mensen zullen je ook nooit aanraken, ik heb al vaak zo'n ervaringen gehad (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ze gewoon negeren, en als ze toch naar jou komen, gewoon voor jezelf opkomen, je moet je echt niet laten zeggen.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Romance schreef:
    Die mensen hebben een grote mens maar als je voor hun neus staat en zelf terug met een grote mond praat is het al héél wat minder.En die mensen zullen je ook nooit aanraken, ik heb al vaak zo'n ervaringen gehad (:


    Oh, dat weet je niet o.O ze hebben wel eens een groot gevecht hier gehad op school.
    -groot is overdreven x; het meeste duwen, krabben en slaan-


    Destroy what destroys you.

    Ik zou je gezondheid voorop stellen, en thuisblijven.
    Als je toch liever naar school gaat, negeer 't dan als ze wat zegt. En blijf dit volhouden. Ik denk dat dat het beste is.


    we were young but we were blind.

    Zombie schreef:
    Ik zou je gezondheid voorop stellen, en thuisblijven.
    Als je toch liever naar school gaat, negeer 't dan als ze wat zegt. En blijf dit volhouden. Ik denk dat dat het beste is.


    ik wìl thuisblijven o.O ik voel me echt doodziek. En ik heb eigenlijk ook zin om dr een grote bek te geven.


    Destroy what destroys you.

    wel, dat heb ik ook op mijn school, maar ze doen niks tegen mij omdat ik zelf turks ben :]. ik zou gewoon gaan, ze zal het toch niet elke dag doen? alleen als je hen -of haar- aankijkt denk ik. zulke mensen vinden het dan leuk om anderen op te kutten omdat ze altijd in een groepje zijn.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2009 - 19:13 ]


    we've only said goodbye with words

    Aurora schreef:
    wel, dat heb ik ook op mijn school, maar ze doen niks tegen mij omdat ik zelf turks ben :]. ik zou gewoon gaan, ze zal het toch niet elke dag doen? alleen als je hen -of haar- aankijkt denk ik. zulke mensen vinden het dan leuk om anderen op te kutten omdat ze altijd in een groepje zijn.


    ze zijn mn beste vriendin wel eens achterna gegaan. Daardoor voel ik me ook niet veilig. En ik zit dan ook bij mensen in de klas die dat kind kennen, en dat zijn niet bepaald mn vrienden.


    Destroy what destroys you.

    Gewoon naar school gaan? Die gaan echt niet slagen ofso.

    Irgendwann schreef:
    Gewoon naar school gaan? Die gaan echt niet slagen ofso.


    Niet slaan, maar wel achternagaan enzo, zoiets doet ze echt wel.


    Destroy what destroys you.

    JustMyLuckx3 schreef:
    (...)

    ze zijn mn beste vriendin wel eens achterna gegaan. Daardoor voel ik me ook niet veilig. En ik zit dan ook bij mensen in de klas die dat kind kennen, en dat zijn niet bepaald mn vrienden.


    helpt het niet als je naar je mentor gaat? of aan ze vraagt wat je hen hebt misdaan? -niet dat je dat hebt gedaan- anders roep je jóuw groepje :3


    we've only said goodbye with words

    Aurora schreef:
    (...)

    helpt het niet als je naar je mentor gaat? of aan ze vraagt wat je hen hebt misdaan? -niet dat je dat hebt gedaan- anders roep je jóuw groepje :3


    die is ziek, mexicaanse griep volgens mij. maar ja, de mensen in mijn "groepje" zijn ook bang voor dr. Maar het lukt dan denk ik wel, als ze niet iedereen erbij gaat roepen.


    Destroy what destroys you.