• Ja, ik heb problemen, denk ik. Want bij mij op school zitten nogal veel "huppels". Die zijn met zo veel dat ze allemaal bevriend met elkaar zijn, en dat als je met een ruzie hebt, je met allemaal ruzie hebt. [ikwilníétdiscrimineren, maar zie bij turkse mensen x;]

    Máárr, mijn probleem is dus dat ik vandaag "ruzie" heb gehad met een van die mensen. Ik ken haar niet, maar ik haat haar nu al. Ik stond met een van mijn vriendinnen te praten, loopt dat kind tegen me aan. "Wat doe jij nou weer?" Roept ze. Ik zo heel zacht: "Wat doe jíj?" Ze loopt door. Opeens: "Wát zei je?" Ik: "Ik zei niets." Een kind dat bij dr liep: "ZE ZEI WEL WAT!"

    En nu ben ik doodsbang voor dat kind. Ik wilde morgen eigenlijk al niet naar school gaan, omdat ik me echt doodziek voel, maar door dit durf ik eigenlijk ook niet x;

    anybody help?


    Destroy what destroys you.

    Wacht wacht wacht. Je bent bang dat ze je achterna gaan lopen? Oké, dat is... dom? Hoe oud ben jij? Sta je mannetje dude, serieus. En wat dan nog als ze je achterna lopen of over je gaan roddelen; Laat ze doen, ze maken je bekent ^^ Denk maar dat ze 100 procent fan van je zijn als ze je zo achterna gaan lopen, ze hebben alleen maar meer aandacht voor jou dan voor hunzelf :]

    Shenanigan schreef:
    Wacht wacht wacht. Je bent bang dat ze je achterna gaan lopen? Oké, dat is... dom? Hoe oud ben jij? Sta je mannetje dude, serieus. En wat dan nog als ze je achterna lopen of over je gaan roddelen; Laat ze doen, ze maken je bekent ^^ Denk maar dat ze 100 procent fan van je zijn als ze je zo achterna gaan lopen, ze hebben alleen maar meer aandacht voor jou dan voor hunzelf :]


    euh, als je weet wat ze doen, zou je ook wel bang zijn. het zijn écht bitches hoor.


    Destroy what destroys you.

    JustMyLuckx3 schreef:
    (...)

    euh, als je weet wat ze doen, zou je ook wel bang zijn. het zijn écht bitches hoor.

    Lieverd, ik ben 13 en ik heb al een hoop meegemaakt hoor ^^ Ik denk niet dat die daar iets bovenop kunnen doen hoor :'D Als het over zo'n dingen gaan weet ik echt wel wat ik zeg hoor.

    Shenanigan schreef:
    (...)
    Lieverd, ik ben 13 en ik heb al een hoop meegemaakt hoor ^^ Ik denk niet dat die daar iets bovenop kunnen doen hoor :'D Als het over zo'n dingen gaan weet ik echt wel wat ik zeg hoor.


    Oke, ik ben 14, maar ik ben echt een scheitlaars en ik ben niet echt graag in de "spotlights" met zulk soort dingen.


    Destroy what destroys you.

    JustMyLuckx3 schreef:
    (...)

    Oke, ik ben 14, maar ik ben echt een scheitlaars en ik ben niet echt graag in de "spotlights" met zulk soort dingen.

    Haha, zeg mij wat. Ik durf niet eens mijn mond open te trekken, maar ach. Negeer hun gewoon, en als ze iets doen stap je toch gewoon naar de leerkracht of naar je ouders of zo?

    Jezus, hoe kinderachtig zijn die mensen ;_; ik ben blij dat ze niet meer zo bij ons op school doen :')
    anyway, gewoon proberen te negeren, in ieder geval niet laten zien dat je 'bang' bent en gewoon niet reageren op wat ze zeggen/doen. Al snap ik dat dat best moeilijk is en als je morgen ziek bent gewoon niet naar school gaan, want je kan moeilijk ziek naar school gaan? :') in ieder geval succes ;D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Negeer t gewoon en als het echt erg word klinkt meschien mietig maar ga naar je mentor ofzooww.
    en als dat kind vriendin van der er bij haalt doe jij dat ook. ;3
    Schijdd aan da wijf. ;-)

    success&&Anders bemoei ik me der mee ;@ WHAHAHAHA(Zet gemeen lachtje op.)


    ailoveejoee.

    Och, huppels. Kijk daar niet achter. Als ze iets zeggen gewoon arrogant kijken en het dan helemaal uit de doeken doen.


    Ryan Dunn (ll)

    HoldMeDown schreef:
    (...)

    euh, als je weet wat ze doen, zou je ook wel bang zijn. het zijn écht bitches hoor.


    HoldMeDown Ik denk dat je zelf wel weet dat ze geen fan zijn en als iemand roddelend over jouu achter je aan llopt is dat echt irritant.


    ailoveejoee.