• Ja, in vergelijking met ons heelal.
    Laten we al helemaal niet over de aarde beginnen. =)

    Zie dit filmpje en beoordeel!

    (nerd)

    Ja, inderdaad. Heeft te maken met aardrijkskunde maar het is interessant. (krul)

    Je kan onze zon ook met deze zon vergelijken.(nerd)

    /PLAATJE/
    De zon zie je heeeeel klein links. Die hele grote reus is de grootste ster [/zon] die er is ontdekt.



    Ieuw, ik lijk net een leraar.__.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2009 - 21:02 ]


    ok

    Ik ben erg geïnteresseerd in de ruimte. ^^
    Maar man, dit kan ik echt niet geloven .. Dan is er toch geen plaats meer in de ruimte 8D
    Weetje, soms denk ik zover na, dat zelfs de wetenschappers ook zover niet geraken. Bijvoorbeeld, waar eindigd het heelal? Het moet toch ergens stoppen en wat is daar achter?
    Of er moet toch ooit NIKS zijn geweest, maar zelfs niks is iets, en dan wordt ik helemaal gek als ik daaraan denk. :]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    De zon is groot vergeleken met de aarde.En die vind ik al groot kan je na gaan


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    BadThoughts schreef:
    Ik ben erg geïnteresseerd in de ruimte. ^^
    Maar man, dit kan ik echt niet geloven .. Dan is er toch geen plaats meer in de ruimte 8D
    Weetje, soms denk ik zover na, dat zelfs de wetenschappers ook zover niet geraken. Bijvoorbeeld, waar eindigd het heelal? Het moet toch ergens stoppen en wat is daar achter?
    Of er moet toch ooit NIKS zijn geweest, maar zelfs niks is iets, en dan wordt ik helemaal gek als ik daaraan denk. :]

    Haha, inderdaad. Daar denk ik ook wel eens over na, je wordt er gewoon gestoord van.


    ok

    lol, heb ik ook op school gekeken, maar dan een langere versie. ze zeiden toen ook iets over hoelang het duurt om met een raket vlak over oppervlak van de zon te gaan (of het was vv majoris, die grootste ster)
    en ik stond vandaag te klagen dat ik kleiner leek als een vriendin hakken droeg terwijl ik normaal zo groot ben xD


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    BadThoughts schreef:
    Ik ben erg geïnteresseerd in de ruimte. ^^
    Maar man, dit kan ik echt niet geloven .. Dan is er toch geen plaats meer in de ruimte 8D
    Weetje, soms denk ik zover na, dat zelfs de wetenschappers ook zover niet geraken. Bijvoorbeeld, waar eindigd het heelal? Het moet toch ergens stoppen en wat is daar achter?
    Of er moet toch ooit NIKS zijn geweest, maar zelfs niks is iets, en dan wordt ik helemaal gek als ik daaraan denk. :]


    me too ^^
    maar, voor de big bang had je toch een heel klein zwaar hoopje deeltjes, ik denk dat dat het begin was...
    ik wil misschien sterrenkunde studeren :Y) maar dan moet ik wel even een leuke universiteit vinden xD


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Whaa. Ik heb daar ook zulke filmpjes van gezien, echt niet normaal. Maar ik heb ook deze:

    http://niburu.nl/index.php?articleID=16916

    die laat zien hoe groot het universum is. Ik had echt zoiets van: omg. dat kan niet. -.-'

    Mja, moet je maar kijken als je wilt X'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik word serieus bang van die dingen, zo groot. :/

    Holy moly. Arme Pluto.. ):


    "I shut my eyes in order to see.'

    Die programma's op National Geographic over dit soort onderwerpen zijn echt zo interessant, maar je wordt he-le-maal gek als je er over na gaat denken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    van die na de zon komen heb ik nog nooitr gehoort!
    Maar de aarde is dan ook wel heel klein


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Walter schreef:
    Holy moly. Arme Pluto.. ):

    Pluto is geen eens een planeet! :8


    ok

    Madena schreef:
    (...)
    Pluto is geen eens een planeet! :8

    Pluto stond erbij hoor? Én het is wel een planeet.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 16:30 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Walter schreef:
    (...)
    Pluto stond erbij hoor?

    Haha, ja iknow.
    Maar, mijn docent aardrijkskunde zei dat hij zo klein is dat hij niet tot een planeet benoemd mag worden.^^


    ok

    Madena schreef:
    (...)
    Haha, ja iknow.
    Maar, mijn docent aardrijkskunde zei dat hij zo klein is dat hij niet tot een planeet benoemd mag worden.^^

    Het is een dwergplaneet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    en ik vond moskou al groot... xD


    If you're going to hell, keep going