• Morgen ga ik met mijn broer naar Amersfoort naar familie en dan ga ik de toch wel bijna 2 uur lange rit rijden. Dit klinkt niet zo spannend maar voor mij is het een gehele overwinning om met iemand van het gezin naast mij te gaan rijden en dan helemaal met mijn broer.

    Ik zie wel hoe ver ik het vol houd, maar daar ben ik trots op.

    Tevens gaan we zaterdag met wat scouting vrienden een dagje weg.
    We gaan een slipcursus krijgen, quad rijden, 4x 4 off road rijden en boogschieten.

    De slipcursus en 4x4 rijden gaan voor mij denk ook wel echt een overwinning zijn en ik hoop zo erg dat ik dingen mee kan nemen naar mijn eigen auto en rijgedrag.

    Gaan jullie nog iets doen om het jaar mooi af te sluiten?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb een slipcursus gedaan met mijn rijschool een ik vond het ook super spannend maar uiteindelijk was het heel leuk!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Allemaal leuke activiteiten. ^^ Heb tijdens de zomer achterop gezeten op een quad. Was wel leuk. 😊 Mooi dat je het jaar wil afsluiten met het overwinnen van je angst.

    Morgen hebben we nog een herdenking aan onze opa. En sauna staat ook nog op de planning (maar dat is niet echt om het jaar mee af te sluiten, gewoon als ontspanning). De jaarwisseling ga ik bij vrienden vieren die zelf een vier-gangen menu gaan voorbereiden. 🍽


    Ik wil een tuin vol egels