• Mijn vriend vind het blijkbaar belangrijker om morgen met vrienden te gaan blowen dan met mij te chillen. Terwijl we een maand hebben morgen.
    En hij weet dat ik met hem wou praten.
    Ik voel me echt kut.
    Heel stiekem hoop ik dat ie me alsnog komt ophalen. Maar ik denk het niet.
    Ik was gister ook aardig laag.
    Ik smste zo: Ik heb lekker hasj gerookt, en jij niet.
    We hebben allebei liever hasj dan wiet, maar dan nog.
    Tuurlijk ik was laag. Maar dit slaat echt alles.
    Maar ik wil hem niet alles verbeiden enzo. Ik heb zelf een keer gehad dat iemand me dwong, me verbood en me beval. Dus dat wil ik niet, want het is kut. Maar ik bedoel, je laat je vriendin toch niet stikken als je hebt afgesproken?
    Dit moest er even uit.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2009 - 22:22 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat vind ik echt laag.


    -

    STRIFLICIOUS schreef:
    Dat vind ik echt laag.


    Is het ook.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ILOVEBARB schreef:
    (...)

    Is het ook.

    Ik vind het ook kut voor jou, want je houd van hem. Veel succes morgen lieverd.


    -

    dat is kut ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)
    Ik vind het ook kut voor jou, want je houd van hem. Veel succes morgen lieverd.


    Dankje.
    Maar kijk, ik wilde hem dus morgen ook van mijn verleden vertellen. Dus in principe weet ie ook niet dat het veel gevoeliger ligt bij mij.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    amai echt niet leuk, ik zou het niet lang volhouden als mijn vriendj zo deed, hoe graag ik hem ook zie x


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    amai echt niet leuk, ik zou het niet lang volhouden als mijn vriendj zo deed, hoe graag ik hem ook zie x


    Het is de eerste keer.
    Enja, ik kan het wel begrijpen.
    Hij heeft vet lang niet meer geblowt enzo.
    En ik weet hoe het voelt als je dan aangeboden krijgt, dan verheug je je er helemaal op.
    Maar ja. We zien wel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    STRIFLICIOUS schreef:
    Dat vind ik echt laag.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ILOVEBARB schreef:
    (...)

    Het is de eerste keer.
    Enja, ik kan het wel begrijpen.
    Hij heeft vet lang niet meer geblowt enzo.
    En ik weet hoe het voelt als je dan aangeboden krijgt, dan verheug je je er helemaal op.
    Maar ja. We zien wel.
    Tja dat blowen vind ik opzich niet zo heel erg, maar dat hij zijn vrienden verkiest boven jou ö ik hoop echt dat hij je morge meepakt xD
    ^^.


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    (...) Tja dat blowen vind ik opzich niet zo heel erg, maar dat hij zijn vrienden verkiest boven jou ö ik hoop echt dat hij je morge meepakt xD
    ^^.


    Dan issie nu te laat, want ik ga eerst weg met een vriendin, dan klaarmaken, en dan gaan we uit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind dit zo hard zuigen en ik vind dit echt klote voor je. Misschien staat ie morgen ineens voor je deur met een grote bos rozen, zo niet moet je misschien maar eens even met hem praten.

    x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Ik vind dit zo hard zuigen en ik vind dit echt klote voor je. Misschien staat ie morgen ineens voor je deur met een grote bos rozen, zo niet moet je misschien maar eens even met hem praten.

    x


    Ben ik wel van plan. ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat is bestwel gemeen. ;o

    ILOVEBARB schreef:
    (...)

    Dankje.
    Maar kijk, ik wilde hem dus morgen ook van mijn verleden vertellen. Dus in principe weet ie ook niet dat het veel gevoeliger ligt bij mij.

    Oeh, musschien dat hij het daardoor niet begrijpt? Ik vind dat hij gewoon moet komen, dit is echt lullig. Ik weet zo snel geen oplossing... Tenzij jij vroeg bij hem langs gaat?


    -

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)
    Oeh, musschien dat hij het daardoor niet begrijpt? Ik vind dat hij gewoon moet komen, dit is echt lullig. Ik weet zo snel geen oplossing... Tenzij jij vroeg bij hem langs gaat?


    Gaat niet.
    Hij is 11:45 uit.
    Ik 14:20 dus.
    Dat zuigt hard.
    Maar ik wil niet dat ie me stoned op komt halen.
    Dat gaat niet goed.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2009 - 22:53 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3