• De stelling van vandaag luidt:
    Vrouwen zouden na hun 45ste geen kinderen meer mogen krijgen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Als die vrouwen dat zo graag willen op die leeftijd, dan doen ze het maar x].


    "I shut my eyes in order to see.'

    JoJudicious schreef:
    Als ze dat na die leeftijd nog kunnen, aangezien je meestal rond je veertigste de overgang in gaat. Maar als ze zich daar prettig bij voelen of als het eerder niet is gelukt en het lukt dan eindelijk, zal ik ze niet tegenhouden.




    eens^^^^^^^^^^^^


    you were born original don't die as a copy

    Dat is hun eigen keuze.
    Het is misschien wel niet goed omdat, het kind hun moeder niet lang gaan kennen. Maar als zij zich daar prettig bij voelen, mogen zij dat doen.


    - hoi ;D

    Hallo,we leven in de 21e eeuw,iedereen moet een eigen keus in hebben.
    Waarom zouden ze het niet mogen? dat slaat nergens op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    JoJudicious schreef:
    Als ze dat na die leeftijd nog kunnen, aangezien je meestal rond je veertigste de overgang in gaat. Maar als ze zich daar prettig bij voelen of als het eerder niet is gelukt en het lukt dan eindelijk, zal ik ze niet tegenhouden.

    Dat is niet waar,het is later, ik dag na de 50e.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Neen, ik vind dat er geen maximumleeftijd voor het krijgen van kinderen mag zijn.

    Moustache schreef:
    Dat is hun eigen keuze.
    Het is misschien wel niet goed omdat, het kind hun moeder niet lang gaan kennen. Maar als zij zich daar prettig bij voelen, mogen zij dat doen.
    Dat weet je toch niet? Stel dat die vrouw(een beetje overdreven)100 jaar wordt? Dan kent dat kind zijn moeder toch wel redelijk lang?

    Luctus schreef:
    (...)
    Dat is niet waar,het is later, ik dag na de 50e.

    Het is idd ook rond de 50 x].


    "I shut my eyes in order to see.'

    mijn broertjes moeder& (mijn) vader zijn in de 40 en mijn broertje is nu 3. (:
    dus als zijn ouders sterven, heeft hij altijd mij en mijn zus nog.
    dat is wel het nadeel van laat ouders worden, de ouders sterven (meestal ivm leeftijd, kan altijd door ziektes of ongeluk) dan meestal als het kind nog redelijk jong is.


    It's not the same without you.

    Dat moeten ze zelf weten, maar ik denk dat hoe ouder je wordt, hoe grotere kans je hebt op een miskraam


    Just a simple "I love you" (:

    Niet mee eens,


    Some people make the world special just by being in it

    Het is wat laat, maar natuurlijk zou dat nog kunnen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rush schreef:
    Het is wat laat, maar natuurlijk zou dat nog kunnen.

    Mee eens.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Hierop zou je eigenlijk geen maximum leeftijd moeten zetten, ondanks dat je op deze leeftijd meer kans hebt op allerlei aandoeningen.
    De Nederlandse bevolking stagneert al zo, laat ze maar kindjes maken voor ik het doe _O_


    No growth of the heart is ever a waste