• De stelling van vandaag luidt:
    Vrouwen zouden na hun 45ste geen kinderen meer mogen krijgen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Als zij dat nou willen? Wie zijn wij dan om ze tegen te houden? Of wat als je pas op je 45ste iemand gevonden hebt, die het waard is?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hun probleem.

    oneens


    Everyone smiles in the same language.

    Crumble schreef:
    Nee, daar ben ik het niet mee eens. De kans op afwijkingen is groter, maar je kan na je 40e nog gewoon een gezond kind krijgen. Dus ik vind dat het moet kunnen.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik vind dat het klopt.
    Dat kind gaat wrs meer voor haar mama moeten zorgen, dan de mama voor haar hé.
    Aléé,,kbedoel,,als dat kind 15 is die mama al 60,,en dan ben je toch niet (meestal niet) instaat een kind op te voeden.


    effort never betrays you

    Ik vind als je het op je 45ste zonder behandeling nog kinderen kunt krijgen en je dat wilt dat je dat maar moet doen.

    Dat het kind haar ouders dan niet lang zal kennen vind ik zever. Een meisje dat ik ken heeft haar vader nooit gekend en die was niet zo oud.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Oneens.
    Wat wou je doen?
    sterelliseren ofzo? x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Fragile schreef:
    Oneens. Je kunt iemand niet gaan verbieden om kinderen te krijgen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    BadThoughts schreef:
    De kans dat hun kind dan een afwijking of een handicap krijgen is dan wel groter. En als hun kind 5 is, zijn zij al bijna grootmoeder.
    Maar als zij dat willen, moeten zij dat weten. Als ze er maar zijn voor hun kind en het goed kunnen verzorgen zou dat geen probleem mogen zijn!
    Maar ze moeten ook goed nadenken want er komt serieus veel bij kijken.


    Happiness hit her like a train on a track

    het moet kunnen, maar het kind heeft dan wel oude ouders, en dat vind ik zielig x)


    Fooled ya!

    Akkoord.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Tja, het is hun keuze.


    Never run out of reasons to smile...

    hoezo zou dat niet mogen dan?


    Stop holding me under and let me breathe.

    Laten we die beslissing maar over aan de vrouwen, aye?


    Where there is a sea there are pirates...

    Echt niet.
    Je mag nooit iemand verbieden om een kind te krijgen. Het is misschien een vergrote kans op handicap of zo, maar als de vrouw het aankan en het ook echt wil, wie zijn wij om het ze te verbieden?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 22:52 ]


    -