• Ze is boos om mijn rapport.

    Ik heb twee buizen; Eentje voor Pav -Project algemene vakken- (48.2%) en eentje voor esthetica(38%) en ik heb een totaal procent van 58%.

    Ik moet zelf wel toegeven dit is niet mijn beste rapport tot nu toe. Maar mijn mama kan hier echt niet me lachen. Terwijl ik dat verschil gemakkelijk ophaal met de proefwerken. Ze zegt; twee buizen en zo'n laag totaal percentage. Ge zit in bso voor iets eh. Het zou nu makkelijk voor u worden.

    Hier word ik dan weer boos om.
    1. Ik zit in Kantoor; das de moeilijkste richting van Bso en staat bijna gelijk aan handel.
    2. Ze doet alsof ge in Bso niets moet doen en het gemakkelijk hebt.

    Fuck da echt waar. Zo zijn er nog mensen, ik word daar zo boos van eh. ><

    Nog mensen met mama's die boos zijn om het rapport? :')


    We'll never be as young as we are tonight

    nie egt
    bij mij ist altijd zo van "oeie, oe komt da? Ebj u best gedaan?" en dan ikke "JAAAAAAA!!!" en dan zij "ok dan ist goe" XD

    daarin ebbik wel geluk, ja. Ma kbedoel, iedereen doe zijn best eej, dus kvind et wel wa onterecht vn uw mama...


    some feelings never change

    krijg ik volgende week maar ik ga niet veel hebben.

    en het klopt wel dat sommige mensen bso laag inschatten. mijn oma zei dat ik geen tso mocht doen om dat te laag was:O

    volgens mij is het moeilijker voor mij in bso want ik ben totaal niet handig:X


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik durf het mijne niet eens te laten zien thuis. :X
    (Verplaatsing naar School.)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    XraindropsXx schreef:
    krijg ik volgende week maar ik ga niet veel hebben.

    en het klopt wel dat sommige mensen bso laag inschatten. mijn oma zei dat ik geen tso mocht doen om dat te laag was:O

    volgens mij is het moeilijker voor mij in bso want ik ben totaal niet handig:X

    Kantoor heeft niets met handig zijn te maken.

    Das een administratieve richting. You know; boekhouden enzo.


    We'll never be as young as we are tonight

    Omg. poor you!
    ik heb 5 onvoldoendes op mijn rapport ;x
    en ik bn echt totaal niet trots, bahbah.
    maarja, ik ben wel een niveau hoger gegaan *proud*


    your eyes are like stars in the night.

    Mijne niet. Ze vindt het wel jammer dat ik drie onvoldoendes heb, maar tot nu toe heb ik me er elk jaar weer doorheen geslagen en ze heeft er vertrouwen in dat dat me weer zal lukken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik sta drie onvoldoendes. Een 48%, 53% en 54%. Voor de rest stonden er alleen maar hoger dan 70% op, zelfs twee 90%. Maar ik doe vwo, dat gelijk staat aan aso in België volgens mij. En mijn ouders vinden het wel een goed rapport. Jammer dat jouw moeder zo boos is. Misschien helpt het als je zegt dat het toch nog maar het eerste rapport is, en je het nog gemakkelijk kunt ophalen? Althans, wij krijgen vier rapporten in een jaar.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rush schreef:
    Ik sta drie onvoldoendes. Een 48%, 53% en 54%. Voor de rest stonden er alleen maar hoger dan 70% op, zelfs twee 90%. Maar ik doe vwo, dat gelijk staat aan aso in België volgens mij. En mijn ouders vinden het wel een goed rapport. Jammer dat jouw moeder zo boos is. Misschien helpt het als je zegt dat het toch nog maar het eerste rapport is, en je het nog gemakkelijk kunt ophalen? Althans, wij krijgen vier rapporten in een jaar.


    Bij ons is het het tweede; ik krijg er bijna elke maand een. :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik heb zes onvoldoendes, van de veertien vakken.
    Ik heb hem gewoon laten zien, maar echt blij waren ze er niet mee.
    En ik ben hem ook expres vergeten toen we naar oma gingen. Maar ik haal het wel weer op. (:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 22:30 ]


    Save me with your love tonight.

    Ik heb er 1, voor geschiedenis tot nu, een 4.7
    Gemiddeld dan. Ik haat dat vak.
    Maar m'n moeder was niet boos, maar toen ik toen een keer een pw-cijfer van geschiedenis liet horen [een 2.9] was ze écht vreselijk boos. Alsof zij vroeger geweldig was. Zij heeft vroeger gewoon nooit haar hw gemaakt omdat ze alles wist, maar ze is wel gezakt voor haar vwo-examen, dus de mijne weet alles weer beter ¬¬.


    -

    Ik heb een onvoldoende, een 4.9 voor geschiedenis. mn moeder was er niet echt kwaad over, ze weet dat ik mn best doe en ik dat ik er echt voor "strijd".


    Destroy what destroys you.

    Ze is een mama voor iets.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik doe ook kantoor =P Maar ik helemaal geen esthetica. Soms kan het is voorvallen dat je een buis hebt. Ik denk dat ik mooi ga buizen op mijn stage >_> Dan krijg ik het ook te horen.


    It's all for you, my butterfly.

    Mijn vader wordt er soms een beetje boos om als ik onvoldoendes heb, maar m'n moeder vindt het niet zo erg, als ik gewoon m'n best heb gedaan. Maar ik krijg dit jaar geen rapporten meer :)


    There are several things that I have been doing wrong.

    zo zijn ouders, ze denken dat alles makkelijk is en dat wij altijd maar beter kunnen. :x
    bahbahbah.


    it's a day that i'm glad I survived..