• ..
    Na 4 grote kas krakers begint de populariteit van de twilight saga in te dimmen. De makers van de films zijn bang dat het 5de film niet goed wordt opgevangen en gaan het daarom over een andere boeg gooien. Ze beginnen een grootschalige zoekactie naar een van de belangrijkste rollen van de vijfde film. Er zijn altijd castings maar deze is wel heel speciaal want hij zal elke vrijdag avond miljoenen kijkers trekken van over de hele wereld. Duizenden meisjes zullen gaan strijden om een rol, namelijk de rol van Renesmee Cullen. Het programma zal in 13 verschillende landen te zien zijn onder de naam. WANTED: Renesmee Cullen. Wie zal deze felbegeerde rol in de wacht slepen?

    Ik zoek tien meisjes, die ervoor gaan strijden.
    - MARYMEBO
    - MARYMENICOL
    - Prodigy
    - Decoy
    - xCIxTHx
    - Sensual
    - ElleERROR
    - LIZEPIET
    - Tranquillity
    - Breeze

    Info:
    Naam: Voluit!
    Leeftijd:
    Foto: het liefst geen bekende personen
    Reden van meedoen:

    Leef je uit.='D

    x.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 18:41 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Naam: Lea Emily Eloise Clark
    Leeftijd: 17
    Foto: Lea
    Reden van meedoen: Lea droomt haar hele leven al van een leven in de spotlight, ze gaat naar een speciale dramaschool en denkt dat ze het in zich heeft om Renesmee te spelen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 17:58 ]


    We can only learn to love by loving.

    Naam: Destiny Amy McHowart.
    Leeftijd: 18?
    Foto: klikk.
    Reden van meedoen: Het lijkt me gewoon super leuk om in mijn favoriete films te spelen en het lijkt me een leuke nieuwe ervaring en alles.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 18:03 ]


    when words fail, music speaks.

    Naam: Jolien
    Leeftijd: 16
    Foto: Klik
    Reden: Deze rol is voor mij gemaakt. (nerd)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 14:50 ]

    Naam: Renée Lisa Stewart.
    Leeftijd: 15
    Foto: She's the girl.
    Reden van meedoen: Ze houd van acteren en het lijkt haar geweldig om mee te spelen in haar favorite film. En ze vond de boeken alleen al geweldig. Ze heeft wel vaker auditie gedaan maar meestal werdt het niets en nu hoopt ze het echt heel erg.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 18:33 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naam: Ilse Rosa DoHella
    Leeftijd: 18 Jaar
    foto: Ilse Rosa DoHella

    Ik Wil graag mee doen, omdat ik Fan ben van twilight en al mijn hele leven droom om in een film te spelen. toen ik van het progamma dacht ik. misschien is dit mijn kans!

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 18:01 ]

    More.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja ;o


    when words fail, music speaks.

    Naam: Stella Marie Smith.
    Leeftijd: 17.
    Foto: [url=http://www.quizlet.nl/foto.php?id=144644
    ]Klik.[/url]
    Reden van meedoen: Ondanks de jonge leeftijd van Stella heeft ze al in meerdere shows gespeelt op Broadway. Toch is de grote doorbraak uitgebleven. Toen ze las dat er audities gehouwden werden om Renesmee te spelen heeft ze die kans met beide handen vastgegrepen. Ze hoopt uit de grond van haar hart dat ze wint.


    We'll never be as young as we are tonight

    Btw; wil je me waarschuwen als het eerste deel er is? =D


    We'll never be as young as we are tonight

    Doe ik.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 18:32 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Naam: Mitchy Elle Noway
    Leeftijd:17
    Foto:Klikk.
    Reden van meedoen:
    Ik heb er altijd al van gedroomt om in de spotlights te staan, maar gemakkelijk is dat natuurlijk niet.
    Eichelijk wordt dit de eerste keer dat ik het echt ga poroberen.
    Ik was altijd al een enorme fan van de Twilight Saga,, dus deze kans liet ik nie tlichen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    IK WIL :o


    All was well.

    Naam; Cheryl Rose
    Leeftijd; 16
    Foto; Hmm, ik vind niet direct één. Anders neem je er uit mijn fotoboek of zoek je zelf een geschikte? (:
    Reden van meedoen; Ik heb altijd al actrice willen worden en nu is het mijn grote kans op door te breken. Ik heb wel al enkele kleine rollen gespeelt en nu is tijd voor een grote. En stiekem heb ik ook een oogje op Robbert Pattinson, maar dat mag niemand weten :x

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 18:35 ]


    All was well.

    Ivullen dan!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Naam: Laurence Carlie Jadesson
    Leeftijd: 18 Jaar
    Foto: deze of [/url=http://redfraction.deviantart.com/art/girl-117292103]deze[/url]
    Reden van meedoen: Ze is redelijk verslaafd aan de twilight-saga en droomt er van om de cast eens te ontmoeten. Dit ziet ze dan ook als haar ultieme kans en dat ze de Renesmee zou mogen spelen is eigenlijk mooi meegenomen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 18:46 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right