• Dit topic bevat spoilers!

Seizoen 4: De Vloek van Anchesenamon
    De club doet een grote ontdekking over de Traan en gaat meteen naar de villa. Intussen probeert Victor nog steeds om Marijke buiten te krijgen al lukt dat steeds moeilijker. In de villa, onderneemt de club een laatste poging om Noa te redden maar Jacob wacht hen op! Wanneer ook Anchesenamon opduikt, moet Nienke een beslissing nemen: ze offert haar leven om dat van Noa te redden. Ze geeft de Traan, dat eigenlijk Amneris' zoontje is, aan Anchesenamon en belandt zo in de geestenwereld. Daar vertelt Amneris haar dat haar leven geven, de enige juiste oplossing was om de vloek op te heffen. Ze keert terug naar de club waar Matthijs en Jacob, Rosa in de armen sluiten en waar Jeroen naast de levende Noa zit. Het mysterie van Het Huis Anubis is (voorlopig) opgelost en met een luide Sibuna eindigt seizoen 4. Zien we hierna Nienke en co nog terug? Daar krijgen we in maart 2010 antwoord op. Wat het antwoord ook mag zijn, de Club van de Oude Wilg blijft voor altijd in het geheugen van de Anubisfans gegrift. Sibuna!

[ bericht aangepast door een moderator op 28 nov 2009 - 21:17 ]

@nijode999: maar nee! ^^

Let the Night embrace you

Omg, gaan ze jeroen vervangen door iemand anders ö

Irgendwann schreef:
    Omg, gaan ze jeroen vervangen door iemand anders ö

pfff,ik vond dat soms grappig hoe arrogant die was en hoe dat die altijd 'prutsers' zei :'D

I need you like a heart needs a beat

Hier trouwens een trailer van de laatste afleveringen met de huidige gast:
    http://www.youtube.com/watch?v=_Rg-574xesw

Ik voind het gewoon in het algemeen stom dat ze die hele cast gaan vervangen en @Snake wa voor een namen joh ö x'D

I need you like a heart needs a beat

nijode999 schreef:
    PS anubis gaat door,met nieuwe cast

Stom. Met een andere cast is dat helemaal anders.
    Ik vond het al zo stom toen een andere acteur Appie ging spelen. ._.

Het is natuurlijk sotm,ik heb alle boeken en dvd-boxen en ik ben echt fan,en nu een nieue cast en nieuwe verhaalijn,dus niet meer over mistery.
    ik vind het echt raar nu,hopelijk is het gewoon een grap,maar dat is niet zo

ik ben gekapt na seizoen 2 had geen tijd meer en toen ik zag dat appie was vervangen door een andere acteur vond ik er helemaal niets meer aan:''D

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Ik kap nooit maar nu met die niewe cast en verhaallijn weet ik het niet meer

Eigenlijk zouden we een protest moeten doen voor nieuwe cast,maar de huidige cast had ook geen zin mmer

In tegenstelling tot veel mensen die ik ken vind ik het programma niets aan, maar wel kut dat er een nieuwe cast komt enzo.

-

Vicious schreef:
    Weetje dat je het nu eigenlijk al voor veel mensen verkloot hebt (lol)

idd ;o
    Tenminste voor mij wel.

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

Ik denk dat iedereen het over eens is dat de spoilers er een beetje te veel aan waren. :X
    Maar van waar heb je die info, want alleen iedereen van de makers van de serie, of een kennis ervan, zou dat kunnen weten!

everything you imagined, and more...

weet,weet iemand nog info

Raven komt ook terug