• Nicky heeft weer eens alles uitgestelt en nu moet ze 2 mondelingen voorbereiden. ;x
    Haha, jaman, ik moet nu twee mondelingen voorbereiden en ik heb nog niets. :'D
    Nou ja, Nederlands is niet echt tegen morgen maar tegen donderdag, maar dan nog. ;x
    Dan heb ik nog Engels en ik kan het niet.

    Ik moet dus 3 nieuwsitems hebben van op school zegmaar. We mogen ze wel zelf verzinnen, maar ik weet er geen. 8D
    En voor Nederlands moet ik een betoog opstellen waarom ik tegen dierenproeven ben, maar daar heb ik dus drie argumenten voor nodig en één tegenargument, haha, ik heb echt dom omdat ik het uitstel. :'D
    Maar ik dacht zo, op Quizlet zitten wel slimme mensen, dus help? (nerd)
    Geef me asjeblieft 3 nieuwsitems en 3 argumenten en 1 tegen argument, dan ben ik je eeuwig dankbaar. (flower)


    edit: Ik ben al klaar. Wees trots, allemaal dankzij jullie. :3 -deelt koekjes uit-

    [ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 19:12 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tegen dierproeven.
    - De dieren worden slecht verzorgt en ze hebben slechte leef omstandigheden.
    - Ze testen op dieren omdat het goedkoper is terwijl ze tegenwoordig ook dingen kunnen na maken om op te testen.
    - Geen idee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    grenzkosten schreef:
    (...)
    Ik ben het dierenrechten onderwerp zo kotsmisselijk beu ;O
    Een leerkracht van mij is zó fanatiek &&
    ik wordt er gewoon helemaal gek van.
    Ik bedoel, ik heb nu al 2 documentaires van ruim 2uur elk gezien over het vergaan van de wereld && der oorzaken ervan.
    Blijkbaar, als we geen vee meer gebruiken voor onze maaltijden, dat dat hetzelfde is als alles auto's van de weg halen en nog een heleboel shit meer, als gevolg op het milieu.
    Boeit het? --'
    && In zedenleer gaat het ook steeds over dierenrechten
    Grrr.
    && dna ken ik nog iemand die extreem fanatiek is tegenover honden && hun rechten en hun mishandelingen etc.
    Met averechts effect: het boeit me alsmaar minder.

    Ik vind het best wel interessant, hoor. Maar als je plots van school wordt gehaald en je daardoor je sociale leven naar de klote is gegaan en fulltime moet gaan werken, verlang je terug naar school. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik vind het best wel interessant, hoor. Maar als je plots van school wordt gehaald en je daardoor je sociale leven naar de klote is gegaan en fulltime moet gaan werken, verlang je terug naar school. (:

    dat klinkt idd wel behoorlijk klote ;O
    Ik kan eig best wel intressantere onderwerpen bedenken :X