• Ja, want er gaan 3 mensen bij me uit de klas! :'DD 2 die ik niet mag, en 1 die ik niet ken. Een gaat naar een andere school, omdat ze zo'n 28 km fietsen is. Ze komt uit Polen en is naar Putten [NL] verhuisd. Gaat ze op school in Apeldoorn, een half uur fietsen & 28km! >< Maarja, die gaat in januari van school.
    En die andere twee, twee best wel domme mensjes, gaan een niveau lager doen, en die gaan woensdag al weg. Dat betekend dat we daarna met 24 man in de klas zitten :Y)

    En, zijn er bij jou ook al zo veel mensen weggegaan? ;3


    Destroy what destroys you.

    Nee, maar ik ga zelf weg.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    In mijn klas gaan er ook veel mensen weg.
    En we zitten nu nog maar met 16 :'D Als al die mensen weggaan, zit ik straks nog alleen :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Breeze schreef:
    Nee, maar ik ga zelf weg.


    oh, dat is misschien wel minder x:


    Destroy what destroys you.

    Hannahisleuk schreef:
    In mijn klas gaan er ook veel mensen weg.
    En we zitten nu nog maar met 16 :'D Als al die mensen weggaan, zit ik straks nog alleen :'D


    o.O Weinig. ik dacht dat 24 al weinig was...


    Destroy what destroys you.

    Een jongen bij mij is bijna naar een andere klas gestuurt, en 2 vriendinnen van me zijn bijna van school gestuurd. En een anderen vriendin van me die gaat een niveau lager doen, op een anderen school..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    HoldMeDown schreef:
    (...)

    oh, dat is misschien wel minder x:

    Nogal ja.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zit je met 24 in de klas Ö Das veel. Bij mij is er iemand gestopt met school, wat best dom is wnt dit was zijn laatste jaar.


    It's all for you, my butterfly.

    Jha, er zijn er al aardig wat weggegaan, en dr gaan nog meer.


    blame the bully.

    Nee naja, 3. 2 aan begin dit jaar al en een ander midden in het jaar, maar daar kregen we een ander wijf voor terug


    We can only learn to love by loving.

    Dus als ik wegga, zijn we met z'n 19en.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    HoldMeDown schreef:
    (...)

    o.O Weinig. ik dacht dat 24 al weinig was...

    24 weinig? Er zitten maar 7 mensen in mijn klas, met mij erbij. o.o

    Bij ons gaan er ook veel mensen weg. En dat is jammer want onze klas is leuk :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Wij zaten vorig jaar met best veel, maar onze klas is verdeeld ivm nivo's. En dr was nog een andere GL klas en daar zijn een aantal van de klas heen gegaan en er zijn een paar naar KB. Zit nu met zestien in de klas, vind wel fijn zo rustig.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik zit sowieso maar met 15 Ô.ô
    maar ik zit in zo'n richting waar bijna nooit iemand noch bijkomt, noch weggaat Ô.ô
    jammer =(

    HoldMeDown schreef:
    (...)

    o.O Weinig. ik dacht dat 24 al weinig was...

    Maar het mindert hoe hoger je gaat, omdat er dan zowiezo mensen wegvallen enzo :'D
    In de eerste zat ik met 19, in de tweede met 25 ofzo, in de derde met 18 en nu met 16 :Y)


    Never run out of reasons to smile...