• Want we hadden geschiedenis S.O. en toen iedereen klaar was, ging de leraar vertellen over wat leerlingen gingen doen, als ze klaar waren.

    En eentje deed 'ie na, en ik lag dubbel. :'DD
    En ik kan een beetje moeilijk vertellen wat het is, want het is pas écht grappig als je het ziet x'D
    hahah :'DDD

    liggen jullie ook wel eens dubbel op school? x'D

    -ja, ik ben ik een topic-maak-bui :Y)-

    Aurora schreef:
    (...)

    hehe, (cat)
    ik ben dood bij he 1e uur en dan wordt ik om 10 uur ofzo wakker, in de pauze. ><

    ahhah :'DD

    ik ben gewoon meestal heel de hele week dood en dan pas in het weekend ontwaak ik x'D _O_

    Elke dag, elke pauze, elke les, elk uur , elke minuut zo ongeveer x'D


    dream, dare, fly!

    Ik kan me nog goed herinneren dat we zo'n 3 jaar geleden met Nederlands een stagaire hadden. En die gaf ons een verhaal uitgeprint op een blad aan de hele klas. Ik ging gewoon plat toen ik dat las en iedereen naar me kijken. Want het was het verhaal van Roodkapje is negatieve vorm! x'D

    Het was zoiets als;

    'Vader gaf haar een rotte appel en bedorven brood mee.'

    Nah, zo'n dingen dus, en ja ik ging gewoon plat van het lachen toen, ik kon me echt niet langer inhouden! Want ik beeld me altijd alles in. x'D

    Wat je ook kan doen als je, je verveelt in de les is; Alles wat de leerkracht zegt dubbelzinnig opvatten. Zo lag ik ook eens strijk. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jaa, bijna altijd. En dan zijn er altijd kinderen die een late reactie hebben waardoor wij nog harder moeten lachen. :')


    .

    Fictional schreef:
    Er gaat bij mij geen dag voorbij waarbij ik niet dubbel lig op school. :'DD

    Ik lach té veel :'D


    Never run out of reasons to smile...

    jaa best vaak...x]


    balub ^^.

    vandaag heb ik mij doodgelachen. x')
    tijdens de leswisseling hebben we krijtjesgevecht gehad. x')
    niet iedereen deed mee hoor, we waren maar met 4. en die 3 andere waren tegen mij.:o en ik mij maar verdedigen. >.< maar ik had het doosje met krijtjes bij mij. x') en dan opeens zijn er 2 aan mijn kant komen staan en stond ik niet meer alleen, en waren we met ons 3 tegen die andere. x') hahaha de klas lag vol met krijtjes, en daarna moesten we het wel opkuisen ook. x') het was zooooo hilarisch!! x')


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Soms. Meestal alleen de vrijdag, dan hebben we geen Frans. ^^
    En de meesten zien het zo.


    Stef loves Char <3

    Ja, ik kwam vandaag niet bij van het lachen omdat een vriendin een moedervlek op haar arm had waar een lange haar uit groeide. Yep, de logica.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 17:16 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja tijdens de pauze, maar als ik het zo zou typen, zou het niet eens grappig overkomen. :Y)


    Let the Night embrace you

    Als ik langs Cynthia zit.
    Of bij biologie 8D Als we weer eens kiwi's moeten pletten en dan daarvan het DNA moeten aantonen x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Elke les geschiedenis. En bij economie, als m'n leraar patrick (van spongebob) gaat nadoen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fictional schreef:
    Er gaat bij mij geen dag voorbij waarbij ik niet dubbel lig op school. :'DD


    I need you like a heart needs a beat

    OverMyHead schreef:
    Als ik langs Cynthia zit.
    Of bij biologie 8D Als we weer eens kiwi's moeten pletten en dan daarvan het DNA moeten aantonen x'D

    haah :'D
    weetje dat wil ik ook wel een keer doen x'D (A)