• De stelling van vandaag luidt:
    Als je voorzichtig bent met drugs dan kan er niets gebeuren.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oneens.
    Net als bij drank trouwens.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    blijf er gewoon af (:


    Fooled ya!

    oneens, als je 'weg van de wereld' bent. x) kan er alles gebeuren zonder dat je het onder controle hebt. daarvoor moet je niet veel drugs gebruikt hebben. + wanneer ben je voorzichtig met drugs.. nooit volgens mij. (:


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Romance schreef:
    Oneens, drugs blijft slecht.

    Oneens.


    I live for the applause, you will die for it.

    oneens drugs is egt niet goed voor je of je er nu voorzichtig mee bent of niet


    If you believe in yourself anything is possible

    WTH...echt totally oneens!!!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    daar ben ik het wel mee eens! als je beetje voorzichtig bent komt het allemaal wel goed. tis leuk om te doen en als je het echt niet vertouwt kan je laten testen of het is wat je denkt dat het is!
    en ja oke het kan fout gaan maar dan alsnog als je bad trip hebt gewoon rustige plek opzoeken en uitzitten als je het niet trekt, ik vind het zelfs dan meestal nog wel leuk.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 20:09 ]

    oneens


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Romance schreef:
    Oneens, drugs blijft slecht.

    oneens. Drugs is zowieso slecht voor je


    bla bla bla

    Pjiap schreef:
    daar ben ik het wel mee eens! als je beetje voorzichtig bent komt het allemaal wel goed. tis leuk om te doen en als je het echt niet vertouwt kan je laten testen of het is wat je denkt dat het is!
    en ja oke het kan fout gaan maar dan alsnog als je bad trip hebt gewoon rustige plek opzoeken en uitzitten als je het niet trekt, ik vind het zelfs dan meestal nog wel leuk.


    bedoel je daar mee blowen of echt hard drugs?


    bla bla bla

    RwaydaROCK schreef:
    (...)

    bedoel je daar mee blowen of echt hard drugs?


    daarmee bedoel ik bijna alle drugs, alleen spuiten vind ik zwz niet kunnen. voor de rest vind ik dat het allemaal wel kan.

    Oneens.


    hoi, jij bent leuk.

    Nou..
    Er zijn mensen die drugs gaan uitproberen en in eerste instantie denken dat het allemaal meevalt, maar ze gaan het steeds vaker doen en in hun ogen gebeurt er niet iets zoals in het ziekenhuis belanden, maar ze zijn dan wel verslaafd.
    Ik zeg niet dat dat altijd zo is.. Maar ja.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny