• Ja, want Barbara krijgt misschien toch wel een andere camera, een spiegelreflex. Wellis waar van Nikon, omdat Canon te duur was - volgens mijn mama, en dan moet ik maar het beste kiezen hè. - Dus hoop voor mij, dat ze ja zegt tegen dit lekkere ding.
    ik krijg hemmm

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 19:14 ]

    IK HOOP VOOR JOU =d

    maar dude je kunt ook een bridge nemen, die heb ik ook. Spiegelreflex is heel groot enz. kun je nergens mee nemen. en Bridge is ook goed om mee te oefenen als je nog nooit een spiegelreflex hebt gehad =]


    We can only learn to love by loving.

    DIE IS ZO MOOI :9~
    Ik wil de Canon 1000D _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mijn papa heeft die geloof ik (krul)
    Maar ik hoop voor jou :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    pak een compact camera, spiegelreflex is echt fuvking groot en mag nooit mee naar binnen bij concerten. ;x

    Panasomic Lumix ftw <3


    -

    Yeah, ik wil hem echt!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 14:20 ]

    Hihi beter!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik hoop voor jou!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Geef mij gelijk dan ook maar eentje :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik krijg hem, hè. Zo ubervet!

    Fortune schreef:
    Ik hoop voor jou!.

    Oeh, niceeeeee. Ik ben ook van plan een goeie nieuwe te kopen, maar ik vind het zo moeilijk om te weten welke echt goed is en welke minder. En ik wil er ééntje dat voor alle momenten geschikt is, dus ook voor concerten. Want degene dat ik nu heb is sucky kwaliteit voor op concerten.


    Tanya is de beste.

    Geweldig! Zelf heb ik de Nikon D60, en ik moet zeggen dat Nikon echt een goed merk is. [:


    If we had not a soul, music would have created it.

    *gijphandjes*


    Just a simple "I love you" (: