• .. mijn mentor niet. =3

    Ze is gewoon zo bleeeh achtig -beetje moeilijk uit te leggen x'D =3-

    Die ik vorig jaar had was wel super aardig (A)

    Wie mag zijn/haar mentor ook niet?

    McFlurry schreef:
    ik mag de mijne nie!!!!!!!! hij lijkt op mourice uit popstars!!! maar dan nog lelijker! hij stinkt naar rook en koffie

    dat is mijn mentor dus ook. =] zit bij haar in de klas :D


    You are beautiful, you are love.

    Ik begin hem steeds meer te mogen. Eerst vond ik hem een oude lul, maar hij is best grappig & aardig x;


    Destroy what destroys you.

    Ik heb echt zo'n oude lul als klassenmentor>.< Hij hakelt als hij iets wilt zeggen, gaat dan plots weer snel praten zodat je het niet kan volgen. Geeft me onvoldoendes op Natuur/-Schijtkunde & gaat me vals zitten beschuldigen. En ow ja roept in de klas soms ik weet niet hoe hard en laat ons nablijven als we onze boeken niet binnen 1 minuut op tafel opén op de goede bladzijdes hebben liggen>.< & Hij zeikt over kleinkinderen die hij nog niet eens heeft!-.-'


    .

    mijn mentor is de chillste van alle demonen op de school. na de levensbeschouwing docente + de dictator van gym na dan hé. ;D


    we've only said goodbye with words

    Wij hebben ongeveer de chillste mentor van school :) vooral in dit jaar.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik mag hem niet, hij mag mij niet.


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    PatriciaBill schreef:
    Ik mag hem niet, hij mag mij niet.

    haha :'D
    mooi dat je dat gemeen hebt (A)

    Dat was demijne vorig jaar.
    Ik had een vrouw -jammer genoeg familie van mij- en in het begin van het schooljaar zei iedereen 'als er wat is, ga dan naar je mentor' nou, ik werd vorig jaar gepest en ik heb dat tegen haar gezegd, zei ze: 'ANNELIES ! Dat moe je met de leerlingbegeleiding regelen, NIET met MIJ!' echt zo pissed off. bleek later dat ze de ons stuk van de familie helemaal niet mocht.
    Nu heb ik een lieve 8D

    Ik mag hem wel, hij is heel cool =] en daar ben ik blij mee want hij geeft gym xD


    Life is hard and then we die

    ik mag hem echt gewoon niet sirieus.. Ik en me mentor hebben altijd ruzie en kunnen niet met elkaar door een deur!


    Some angels have no wings.

    De mijne lijkt op een mengeling van Octo en een alien.
    Maar hij is cool, hij is oud en heeft een strak kontje en zo'n dames vest. (:'
    En zijn kale hoofd glanst mooi. (:'


    You'll never dream alone. <3

    Soms is hij echt SGJGHJ om te wurgen x'D Maar hij kan ook heel leuk zijn :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik mag die van mij wel =]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik mocht die van vorig jaar niet ze was zoon bemoeial achtig vrouwtje deed dingen zonder mijn toestemming en heeft het daardoor ook een beetje verknalt terwijl ze he wel goed bedoelde want ze wilde mij gewoon helpen(zie ik pas achteraf)
    ze begreep mij gewoon niet die van nu is jammergenoeg doodziek terwijl die leuk is (heel leuk) nu heb ik een takken mens als vervangster de tante van een k.u.t joch waar ik me dood aan erger.(dan begrijp je wel dat zijn tante nog erger is en alleen maar voor hem op komt in de klas)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 23:17 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik mag hem wel. Die van vorig jaar was beroerd.


    No growth of the heart is ever a waste