• ik zit hier nu bij mijn bomma en ik vrees dat ik dit niet zal overleven...
    ze zit mij de hele tijd dingen te vragen zoals wat ga je deze middag doen(ik blijf enkel in de voor middag)en ik dan zeggen niets en zei dan zeggen je mag hier ook de hier ook de hele dag blijven.ja hallo en dan de hele dag mijn bomma horen die dat liedje van van de borre zingt,rare vragen stelt,vragen hoe het met mijn nicht gaat terwijl ik die een half jaar al niet heb gezien,comentaar geven op mijn haar,mijn kleren,mijn houding aan de computer(ik moet met een rechte rug zitten)

    hoe groot is de kans om te overleven??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Zeg gewoon dat je thuis lekker in bad wil etc. En negeer der.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zeg dat je naar een vriendin gaat deze namiddag. En probeer recht te zitten.
    Ik vind niet dat je haar moet negeren of zo, het is wel je bomma hoor. ._.

    Wat is een Bomma?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Is een Bomma een Oma?
    Het boeit niet veel, ik weet niet of je nu al daar weg bent maar gwn zegguh dat je naar een vriendin wilt gaan omdat je al had afgesproken voordat je wist dat je naar je Bomma moest
    Kusjee(K)


    Simple, but effective.

    Sentiment schreef:
    Wat is een Bomma?

    Een bomma is hetzelfde als een grootmoeder. :'D

    IheartShin schreef:
    Is een Bomma een Oma?
    Het boeit niet veel, ik weet niet of je nu al daar weg bent maar gwn zegguh dat je naar een vriendin wilt gaan omdat je al had afgesproken voordat je wist dat je naar je Bomma moest
    Kusjee(K)
    ben er al een 2 uur

    en die heeft al 2 uur de radio op staan maar die kraakt de hele tijd


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.