• Hebben jullie ooit weleens gespijbeld?
    Ik nooit want ik ben veelste braaf daarvoor.
    (nerd)


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik niet. :Y)


    Let the Night embrace you

    Nog nooit gedaan, ben het niet van plan ook.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee nog nooit. Wel nepziek zijn, maar dat is niet echt spijbelen volgensmij. (nerd)

    Nee. wij willen altijd net gaan met de hele klas maar dan naait een iemand de hele boel


    We can only learn to love by loving.

    Haha, spijbelen is leuk. Ik heb precies door bij welke leraar ik moet spijbelen en welke niet. Het is vooral leuk als de leraren het toch nooit doorhebben omdat je altijd op de achtergrond en heel braaf bent.
    :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    nog nooit alleen ik heb gevoel van de laatste paar dagen wel omdat ik oververmoeit ben en gewoon van mijn stage naar huis ga x]

    Tranquillity schreef:
    Nog nooit gedaan, ben het niet van plan ook.

    ja, voor TH concert en omdat ik echt niet wilde ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Nein, maar ik wil het wel een keertje doen, en dan met de hele klas!


    Brubl

    Tranquillity schreef:
    Nog nooit gedaan, ben het niet van plan ook.


    Just a simple "I love you" (:

    Nog nooit gedaan maar ik wil het wel eens doen voor mijn examen.^^


    -

    Tranquillity schreef:
    Nog nooit gedaan, ben het niet van plan ook.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja -fluit-


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Blondine schreef:
    Haha, spijbelen is leuk. Ik heb precies door bij welke leraar ik moet spijbelen en welke niet. Het is vooral leuk als de leraren het toch nooit doorhebben omdat je altijd op de achtergrond en heel braaf bent.
    :Y)

    Precies :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.