• • CLASS OF 1986 •

    2019 - Waarschijnlijk heeft iedereen wel eens gehoord dat het 'vroeger allemaal beter was'. Iedereen kijkt wel eens terug op de goede oude tijd, toen alles veel simpeler leek te zijn. Van ouderen tot volwassenen met gezinnen tot tieners, iedereen kan wel meerdere verhalen ophalen waardoor het allemaal zo mooi leek. Maar er wordt natuurlijk ook nagedacht over keuzes en hoe het allemaal anders had kunnen lopen als je andere keuzes had gemaakt. Maar wat als jij de kans krijgt om de start van je volwassen leven opnieuw te doen? Maak jij dezelfde keuzes die leiden tot hetzelfde leven, of doe je er alles aan om een nieuw pad op te gaan...

    Los Angeles ~ 1985 - Het is 2 september, wat voor duizenden leerlingen betekent: Back to school. Voor een grote groep leerlingen van Evermore High School is dit het begin van hun senior year.
    Een aantal leerlingen wordt met een grote shock wakker en dit heeft een goede reden. Tijdens het slapen lijken ze ruim 30 jaar terug in de tijd te zijn gegaan, terug naar hun senior year waar ze nog zo vaak over hebben verteld. Er lijkt geen weg terug te zijn en het aan anderen vertellen zou geen nut hebben. Wie zou ze geloven? Het klinkt ook wel heel raar. Ze kunnen niks anders doen dan het voor nu accepteren en meegaan in de goede oude tijd die ze zo goed kennen. Voor sommigen kan dit een kans zijn om deze mooie tijd enkel te herleven, voor anderen een mogelijkheid om andere keuzes te maken. Betere keuzes, die je leven kunnen veranderen en deze keer voorgoed..

    LET'S TALK c:


    El Diablo.

    MT ^-^

    Ello


    How far is far

    Mt!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    hi!


    you've got my heart on overdrive.

    Mt! c: Ik hoop Darla en Scotty morgen volledig af te hebebn, maar hun geschiedenis en toekomst staan wel al vast :Y) ook heb ik al een klein opzetje van hun innerlijk dus who want mag gerust even in mijn pb komen piepen voor relaties c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jerome is zo goed als af, als hij goed is. Anders hoor ik het graag

    Dan staat hij ook volledig open voor relaties


    Bowties were never Cooler

    Helloww, ook Nathan is af, staat voor alle relaties open ^^ Behalve liefdesrelatie, maar mag wel een paar losse flirts hebben (: Ik ga vanavond jullie rollen doorlezen (:

    hier ook even melden dat alex openstaat voor verschillende relaties (buiten liefdesrelaties, maar in de toekomst kunnen die komen als hij héél erg zijn best doet). deze middag ga ik alles eens doorlezen en kijken welke andere personages leuk lijken voor hem.


    you've got my heart on overdrive.


    Wat ik zoek en al heb voor Darla:

    -beste vriendin: Sami
    - Frenemies: Billy
    - Partners in crime (waar ze dus rebelse dingen mee doet): Liz
    - Rebel group! : Liz, Sami, ...
    - Evt een Ex/ fling/ ons Jerome, Nathan (in youth and future), Billy (Future)
    - Iemand die ze echt niet mag
    - Iemand waar ze wat jaloers op is
    - iemand waartegen ze redelijk bitchy kan zijn
    - evt een collega van scoops ahoy :'D



    Wat ik zoek voor Scotty:

    -Best friend: Jerome
    -Arch enemie
    - Iemand waar hij bijles aan geeft Sami
    - iemand waarop hij een crush heeft (kunnen meerdere meisjes zijn)
    - Bullies (waar hij dus wraak op wilt) Nathan
    - een rivaal op wiskundig vlak Jerome
    -goede vrienden
    -Iemand die Scotty misschien helpt door hem te leren praten met meiden.



    [ bericht aangepast op 12 aug 2019 - 22:20 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    hargreeves, eventueel zou alex scott wel kunnen helpen wat betreft het praten tegen meisjes? alleen heeft alex nogal een directe aanpak wat dat betreft, haha.


    you've got my heart on overdrive.

    xMalyshka schreef:
    hargreeves, eventueel zou alex scott wel kunnen helpen wat betreft het praten tegen meisjes? alleen heeft alex nogal een directe aanpak wat dat betreft, haha.


    Zie je Aex an Scott dan eerder als vrienden? c: of zou Alex eerder helpen omdat Scotty hem met iets terughelpt?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    Zie je Aex an Scott dan eerder als vrienden? c: of zou Alex eerder helpen omdat Scotty hem met iets terughelpt?

    dat zou ergens ook wel kunnen, dat hij hem helpt omdat hij dan met iets terug zou helpen. en indien dat niet lukt is vrienden ook prima! (:


    you've got my heart on overdrive.

    xMalyshka schreef:
    (...)
    dat zou ergens ook wel kunnen, dat hij hem helpt omdat hij dan met iets terug zou helpen. en indien dat niet lukt is vrienden ook prima! (:


    Ik denk dat optie 1 beter bij de twee past ! :) Ze zijn namelijk twee verschillende persoonljikheden met elk hun group. Scotty is namelijk een Loser en Alex eerder een rijke badboy. Hij kan hem helpen met school , of later in de toekomst met hem uit de put te helpen misschien? Waardoor Alex hem nu (terug in het verleden) wilt helpen bij de meiden? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hi peeps, ik zoek nog voor Liz:

    -Iemand die een beetje reckless is of wilt zijn waarmee ze op adventures kan gaan en eventueel ook streken mee kan uithalen
    -Iemand waarbij ze streken uithaalt (en ook hetzelfde terugkrijgt), dus een soort van frenemies
    (-Eventueel een bully waarvan ze wraak kan nemen)
    (-Eventueel een mogelijke love interest/of juist andersom; gevoelens die niet wederzijds zijn)

    Andere ideeën zijn ook welkom!

    (blush)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2019 - 17:22 ]

    Hargreeves schreef:
    Ik denk dat optie 1 beter bij de twee past ! :) Ze zijn namelijk twee verschillende persoonljikheden met elk hun group. Scotty is namelijk een Loser en Alex eerder een rijke badboy. Hij kan hem helpen met school , of later in de toekomst met hem uit de put te helpen misschien? Waardoor Alex hem nu (terug in het verleden) wilt helpen bij de meiden? c:

    helemaal prima voor mij! dan noteer ik even dat hij hem helpt bij de meiden. (:


    you've got my heart on overdrive.