• Heej, wat is het fanandres van Tokio Hotel, want ik wil graag een brief sturen, naar het schijnt heb je ook een antwoordcoupon nodig, En ik weet eigenlijk niet wat dat is of hoe je eraan zou komen :$

    (...)

    whaha uhu die worde gw ngek van ons (duivel) muhaha zow een brief trug; okeej wat moete jullie van ons en wat moete we doen zodat jullie ons een beetje met rust late!
    xD dt zoude ze nooit doen!!


    Doen ze hoop ik niet x3
    andrs zeg ik: JE MOET NR ONS TOE KOMEN x3 en dn mn adres drbij x3

    Hahaa, ja wie weet zo hun manager op ons dak xD

    Hahaa, ja wie weet zo hun manager op ons dak xD


    Als die maneger op mn dak zit, dn moettie mr aankomen, en dn moet ie de jongns mr meeneme x3

    Hahaa, ja wie weet zo hun manager op ons dak xD


    whaha maneger of nie! ze moete gwn hier kome :D dt had ik vannacht trouwens ook gedroomt!! ik ha deen meet&greet gewonne alleen ut mailtje perongeluk verwijderd :S waar ik in moest bevestige naj dt vonde ze raar dus ginge ze me verasse xD!!
    whaha


    when words fail, music speaks.

    (...)

    whaha maneger of nie! ze moete gwn hier kome :D dt had ik vannacht trouwens ook gedroomt!! ik ha deen meet&greet gewonne alleen ut mailtje perongeluk verwijderd :S waar ik in moest bevestige naj dt vonde ze raar dus ginge ze me verasse xD!!
    whaha


    WHAHAHAHA x3


    IK WIL DT ;o

    INT EGT x3

    Omg. sta je dalijk zo in pyjama, gaat de deurbel, doe je met n slaapkop zo open, STAAN TOM BILL GUSTAV EN GEORG PLOTS VOOR JE NEUS xD

    Dn zou ik egt niet weten wt ik moest doen (nouja, snel nr boven rennen omkledenx3)

    Fanadres (Duitsland)
    Tokio Hotel
    c/ o Universal Music
    Stralauer Allee 1
    10245 Berlin

    Dit is het adres (dance)

    het is wel het oude adres en het is niet zeker of het nog klopt.. maar je kan het altijd proberen^^


    Je moet worden wie je bent.

    (...)

    WHAHAHAHA x3


    IK WIL DT ;o

    INT EGT x3

    Omg. sta je dalijk zo in pyjama, gaat de deurbel, doe je met n slaapkop zo open, STAAN TOM BILL GUSTAV EN GEORG PLOTS VOOR JE NEUS xD

    Dn zou ik egt niet weten wt ik moest doen (nouja, snel nr boven rennen omkledenx3)


    xD dt had ik dus ook in me droom -_-' whaha dt was zow erg! ik zei inslecht engels ga maar f fop de bank zitte ga me ff aanklede :P
    whaha en toen had ik ook gelijk op quizlet gezet xD


    when words fail, music speaks.