• omg:o ik hoorde ergens dat bill een schoonheidsoperatie aan zijn gezicht zou hebben laten uitvoeren omdat ie zich te mannelijk voeld!! ((waar halen ze het:|)) en ook dat ie zich helemaal wou laten ombouwen tot een meissje:S ik schrok me dood toen ik het hoorde maar ik wet dat ni waar is! het KAN niet kloppen bill is geil genoeg hij heeft geen operatie nodig:) en zich laten ombouwen tot een meissje:S OMG waar halen ze het:8

    XX

    WTF???

    zow erg!!

    zeker weer een roddel..
    ik weet zeker dat het niet waar is.(6)(A)

    die kon ik al
    stond ook in een of an
    der tijdsgift by de raarste roddels ofzowiets


    If you want me to listen, whisper...

    WTF hoe bedenk je het :8

    Whaha , wat een losers !
    Waar heb je dat gelezen ?
    Die mensen moeten echt kei zielig zijn om zoiets te zeggen !
    :Dx

    ey,, das inderdaat zielig om te zeggen.. pff, Bill is zooo lekker!!!


    maar het komt waarschijnlijk door fotos en filmpjes op ene site. Daar heeft Bill een heel opgezwolle gezicht..

    Maar ik denk niet dat hij zich heeft laten opereren hoowr.. daar is hij veelste knap voor..


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    er staat trouwens een spellingsfout in je tekst (voelt is met een T en sorry ik besef dat ik me hier hopeloos on populair mee maak maar ik kan het NIET HELPEN:D)
    en daar is nu echt 'ns NIETS van waar!
    ik maak me meer druk over de roddel dat Bill iets heeft met het portugese model Allessandra Ambrosio...

    ey,, das inderdaat zielig om te zeggen.. pff, Bill is zooo lekker!!!


    maar het komt waarschijnlijk door fotos en filmpjes op ene site. Daar heeft Bill een heel opgezwolle gezicht..

    Maar ik denk niet dat hij zich heeft laten opereren hoowr.. daar is hij veelste knap voor..


    dat hij zo'n opgezwolle gezicht heeft komt door de edicijnen(hij is namelijk ziek) en ik denk niet dat het een roddel is.. ik weet het wel CKR..!!

    Waar halen ze het xD
    wel zielig voor Bill want waarschijnlijk weet ie niks over deze roddel...
    xx


    Don't be a drag, just be a queen.

    Dat is allemaal het werk van egte TH-Haters!
    IK HAAT TH-HATERS:@!!!
    Laat ons en TH en Bill ons ding doen!
    Het is tog jou/myn/hun leven!!!:@
    En dan roddels verzinnen!!:@
    ik haat het!!!:@

    xxxx rwayda ANTI TH-HATERS:@


    bla bla bla

    al die stomme roddels!
    wie verzind die roddels eigelijk?:@
    volgends mij die STOMME th haters!:@
    je moet er echt niets van geloven!

    lol?! :S
    komaan zeg... as if!

    Whaha , wat een losers !
    Waar heb je dat gelezen ?
    Die mensen moeten echt kei zielig zijn om zoiets te zeggen !
    :Dx


    ik heb het gezien! het stond in een Duits tijdschrift, de Starflash... het stond in de rubriek 'vreemdste roddels' dus hun daar wisten ook al dat het niet waar was... daarnaast stond trouwens dat Vince van US5 (de nieuwe dus) uit US5 gaat... er stond (vertaald): de officiele reden is muzikale meningsverschillen, maar een insider zegt: 'onzin! hij gaat er gewoon weg omdat ze bij Tokio Hotel meer bieden.'

    en bij de foto van Vince stond: verlasst US5 steigt bei TH ein...
    :8:8:8:8:8
    ik bedoel, die mensen die zoiets verzinnen zijn toch niet helemaal lekker??? waarom zou hij (die totaal niet bij TH past) bij TH erbij gaan???


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    :|:O Naja wie verzint zoiets?!?!?!?!! Fuck TH-HATERS! Idd laat iedereen gewoon hun ding doen!:@

    Whaha , wat een losers !
    Waar heb je dat gelezen ?
    Die mensen moeten echt kei zielig zijn om zoiets te zeggen !
    :Dx


    die mensen moeten echt heeeel veel fantasie hebben, bedoel je ! :P