• Dussss vorige week vroeg ik mensen naar hun ervaringen in Parijs sinds de gele hesjes en na wat onderzoek ben ik samen met een vriend van mij toch gegaan. Hoewel het het hele weekend grijs was, is het droog en redelijk warm geweest. We hebben de gele hesjes wel gezien en voor een korte minuut was het even spannend toen er (wat ik denk een bierflesje) een glazen object kapot knalde 5 meter bij mij vandaan onderaan de metro roltrap. Toen dacht ik echt even dat ze de metro in zouden komen stormen. Gelukkig niet gebeurd en de rest van het weekend heb ik ze ook niet meer gezien en was alles eigenlijk perfect. Dus daar was ik heel blij mee (:
    Daarnaast heb ik ongeveer maar 20 euro uitgegeven, aangezien ik zowat al het eten en drinken bij me had in een rugzak. Had zelfs minder kunnen uitgeven, maar wilde nog wat franse lekkernijen meenemen. Alles bij elkaar (inclusief bus, hotel en ontbijt en kosten in Parijs) was ik dus zo'n 110 euro kwijt voor het hele weekend. Wat relatief 'goedkoop is'. :3
    Voor de rest had ik de pest in de buschaffeur want die pikte ons bewust om 10 uur op (vertelde die wel van te voren in de bus) terwijl in de brochure 7 a 9 uur in de avond stond, dus we zijn zaterdag zo'n dikke 12 uur in parijs geweest terwijl ik al van twee uur in de nacht wakker was. Daarna gingen we nog een lichtjes tour doen tot 11 uur in de nacht.....maar het ergste is nog dat hij daarna door allerlei 'wegversperringen' (volgens mij reed hij gewoon verkeerd) 2 uur heeft gereden om bij het hotel te komen terwijl het 30 minuten zou moeten zijn. De volgende dag was hij gewoon in 30 minuten in Parijs, dus ik twijfel nogal aan zijn wegversperringen waardoor we maar 7 uurtjes hebben kunnen slapen in plaats van wat meer. En wat meer had ik echt wel kunnen gebruiken na zo'n dag :')
    Afin, gelukkig lag het bed lekker.

    Ik wilde eigenlijk wat foto's posten, maar met instagram en het feit dat je urls niet meer zo makkelijk kunt koppieren door er op te klikken overal, heb ik geen zin in dat gedoe. Dus voor iedereen die wat mooie Parijs plaatjes wilt zien, feel free; https://www.instagram.com/jolijna/

    :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ah wat mooi dat je verder daar geen gedoe mee hebt gehad!
    Hahahaha sommige mensen zijn er gewoon op uit andermans dag te verpesten...


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik zag al supermooie foto's voorbij komen! Wat onwijs gaaf dat je naar Parijs bent geweest 😍😍😍😍


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jammer van de bus, maar gelukkig heb je het daar nog leuk gehad. ^^ En €110 is inderdaad een meevaller voor een weekendje met dat allemaal. Mooie foto’s! 😊


    Ik wil een tuin vol egels