• Nee echt ik meen het!!!
    Het begon deze nacht toen hoorde ik de lift(ik woon op een apartement;))de hele tijd naar elk verdiep gaan en daar stopte die.Toen ik vanmorgen wakker werd merkte ik dat mijn wekker niet was gegaan terwijl ik die zeker had gezet en plots ging mijn kamer deur open.Toen ik op school was merkte ik dat mijn belwaarde zo plat als wat was terwijl die gisteren nog op 5 stond.Toen ik thuis kwam zag ik dat er iemand in mijn spullen was geweest en daarjuist toen ik in de woonkamer zat ging plots mijn itunes aan op het luidste volume

    heeft iemand dit ook??

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 15:55 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ieuwol, wat eng allemaal o.o
    Neuh, hier is alles wel normaal...

    Creapy.
    En nee, geen last van.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nee, maar ik heb wel last van een Spokende Kat die soms op een avond bij mij op bezoek komt =3


    I solemny swear i am up to no good

    UNCOMMON schreef:
    Ieuwol, wat eng allemaal o.o
    Neuh, hier is alles wel normaal...
    Ooooh zullen we ruilen??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Eeeek er is juist zo'n kei eng zuig en nies geluidje te horen in mijn kamer

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 16:03 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Onze ene lift is al 2 weken stuk, zomaar en daarvoor maakte hij steeds enge geluiden en stopte op verdiepingen die ik niet aandrukte.. En zelfs nu maakt hij nog enge geluiden. Vanochtend toen ik opstond stond mijn wekken opeens op 19:42, terwijl hij de vorige avond toch echt nog goed stond -ik was 22 minuten te laat op school!- en af en toe vallen hier spullen gewoon op de grond zonder duidelijke reden. Gister gingen ook opeens beide brandalarmen af toen ik onder de douche stond en ik drukte 10x op dat knopje en ze gingen niet uit. Het kon niet door de stoom van de douche komen, aangezien ik erg koud douche >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ItsYouAndMe schreef:
    Eeeek er is juist zo'n kei eng zuig en nies geluidje te horen in mijn kamer

    Sorry dat was ik (A)



    xD


    Stop wishing, Start doing..

    Prophet schreef:
    Onze ene lift is al 2 weken stuk, zomaar en daarvoor maakte hij steeds enge geluiden en stopte op verdiepingen die ik niet aandrukte.. En zelfs nu maakt hij nog enge geluiden. Vanochtend toen ik opstond stond mijn wekken opeens op 19:42, terwijl hij de vorige avond toch echt nog goed stond -ik was 22 minuten te laat op school!- en af en toe vallen hier spullen gewoon op de grond zonder duidelijke reden. Gister gingen ook opeens beide brandalarmen af toen ik onder de douche stond en ik drukte 10x op dat knopje en ze gingen niet uit. Het kon niet door de stoom van de douche komen, aangezien ik erg koud douche >.<
    Das kei eng!!!
    maar als je het zelfde 'spook' als mij hebt denk ik dat die nogal veel van gsm's houd :'D

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 16:07 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ItsYouAndMe schreef:
    (...)Ooooh zullen we ruilen??

    Euh nee... laat maar (:

    Ik heb al zoveel meegemaakt met 'spoken' dat ik het hele verhaal hier niet ga vertellen :'D Anyway, misschien een inbreker?

    ItsYouAndMe schreef:
    (...)Das kei eng!!!
    maar als je het zelfde 'spook' als mij hebt denk ik dat die nogal veel van gsm's houd :'D


    -houd gsm krampachtig vast en kijkt om zich heen- Gister kon ik opeens niet meer smsen, dat was vaag..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ieeeeeel ;o Kei eng!


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    De lift is kapot en jou wekker doet 't niet meer?

    Shenanigan schreef:
    De lift is kapot en jou wekker doet 't niet meer?
    nee want ik gebruik mijn gsm;)en die is juist nieuw


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Puur toeval?


    I live for the applause, you will die for it.