• klik

    Nieuw filmpje is geplaatst

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 19:02 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Als jij dat denkt..
    Ik wil jullie discussie nu niet verpesten ofzo maar ik denk dat zij bedoelt van; als je iemand zo lang stalkt en bedreigt, kun je dat wel verwachten. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Niemand vraagt erom om geslagen te worden. -.-
    Hij werd toch uitgedaagd? Sorry hoor maar je kan ook te ver gaan.


    when words fail, music speaks.

    ik wil niet veel zeggen hoor.
    maar franse stellen zich wel vlug aan.

    en waarschijnlijk heeft Tom haar terug getrokken waardoor ze viel, en toen een klap verkocht.

    MARRYMENICOL schreef:
    (...)Hij werd toch uitgedaagd? Sorry hoor maar je kan ook te ver gaan.

    Er gaan nog veel momenten komen dat hij 'uitgedaagd' gaat worden, hij moet maar leren om zijn handen thuis te houden, geweld is nooit een oplossing.

    Tranquillity schreef:
    Het is wel meer dan een mep volgens mij.

    Je zag ook echt dat die sigaret tegen z'n auto uit werd gedrukt, ik zou ook pissig worden hoor, als ik gestalkt werd en het mijn auto was!

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Er gaan nog veel momenten komen dat hij 'uitgedaagd' gaat worden, hij moet maar leren om zijn handen thuis te houden, geweld is nooit een oplossing.
    Weet je wel hoelang dit al doorgaat? Ik zou er ook strontziek van zijn hoor.


    when words fail, music speaks.

    Ik zie Tom eigenlijk niet echt slaan.. eerder getrek en geduw tot ze op de grond valt!
    En jezus, dit vind ik eigenlijk niets.. heb al veel erger gezien in het uitgaansleven.

    Enjaa, dat frans kutwijf vroeg er echt wel om, samen met d'r vriendinnetjes!

    das zo ...kei droog,en je ziet zo echt niets Ö


    I Am Whatever You Say I Am

    Die wijven wouden juist da Tom zo zou handelen, zodat ze hem dan konden aanklagen en al die shit..--' Ze hebben het zelf uitgelokt!


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    En weet je wat ik ook wel kut vind.. ze tonen enkel weer dit van Tom.. maar wanneer zij haar sigaret uitduwd en al het andere.. nee, daar zie je weer niets van.

    Leech schreef:
    Je zag ook echt dat die sigaret tegen z'n auto uit werd gedrukt, ik zou ook pissig worden hoor, als ik gestalkt werd en het mijn auto was!


    Oja? dat zag ik niet.. maar die beelden vind ik nu ook niet echt duidelijk ook xp

    Het is toch logisch dat hij der sloeg :l
    ze werde een jaar bedreigd & gestalkt >_<
    hij was het gewoon beu ;o
    - ze verdiende het (y)
    Heeft tom bekend dat hij der heeft geslage? D;

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 16:24 ]


    If I stopped lying I'd just disappoint you.

    LotteLunatic schreef:
    Het is toch logisch dat hij der sloeg :l
    ze werde een jaar bedreigd & gestalkt ><
    hij was het gewoon beu ;o
    - ze verdiende het (y)


    Ja! Ze verdiende zelfs nog meer..
    Ik word echt pissig van dat wijf haar kop!

    MARRYMENICOL schreef:
    (...)Weet je wel hoelang dit al doorgaat? Ik zou er ook strontziek van zijn hoor.

    Nee, en dat wil ik ook niet weten. En ik vind ook dat ze daarvoor gestraft moeten worden, maar ik vind ook dat Tom gestraft moet worden, ook al was het uitgedaagd of whatever.