• klik

    Nieuw filmpje is geplaatst

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 19:02 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Weetje, ik vind het nog best wel meevallen van hardheid. + het zieligste van al is, dat het ander wijf er gewoon op staat te filmen hoe Tom haar slaagt ö Met hun scheinhijlig gedoe.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 16:42 ]

    Irgendwann schreef:
    Weetje, ik vind het nog best wel meevallen van hardheid. + het zieligste van al is, dat het ander wijf er gewoon op staat te filmen hoe Tom haar slaagt ö Met hun scheinhijlig gedoe.

    Ik ook.. het ziet er eerder wat getrek en geduw uit, dus.
    En wat maakt het uit.. ze verdiend het echt!
    En jaa, dat laatste is ook waar! xp
    Had ik ook al op gelet..
    Er is gewoon erom gevraagd!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 16:44 ]

    Dat is niet alleen maar een klap...
    Ik vind dat Tom ook fout is, want zelfs hij heeft het recht niet om andere mensen te mishandelen...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Dat is niet alleen maar een klap...
    Ik vind dat Tom ook fout is, want zelfs hij heeft het recht niet om andere mensen te mishandelen...
    Natuurlijk is Tom ook fout. Maar als ik hem was zou ik er ook helemaal klaar mee zijn.


    Life is hard and then we die

    Finished schreef:
    (...)
    Ik ook.. het ziet er eerder wat getrek en geduw uit, dus.
    En wat maakt het uit.. ze verdiend het echt!
    En jaa, dat laatste is ook waar! xp
    Had ik ook al op gelet..
    Er is gewoon erom gevraagd!

    Nja, ik denk dat Tom haar ook eerder duwt en volgens mij valt ze uit zichzelf -al moest Tom haar werkelijk tot daar geslagen hebben- Volgens mij valt ze echt uit haar eigen -En dan is het weer een ander onderwerp of ze dat expres doet of perongeluk was- maar ik vind het echt vaag dat het ander meisje er gewoon rustig bij staat te filmen. Ik hoop dat de rechter een beetje slim is Oo'

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 16:55 ]

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Nee, en dat wil ik ook niet weten. En ik vind ook dat ze daarvoor gestraft moeten worden, maar ik vind ook dat Tom gestraft moet worden, ook al was het uitgedaagd of whatever.
    Omg. .__. sorry hoor maar wie is de gene die gestalkt en bedreigd werd? Ik vind dat of allebei een taakstraf ofzo, of allemaal niks. Hun hebben geen hobby.


    when words fail, music speaks.

    Dit was waarschijnlijk precies waar die wijven op zaten te wachtten, je ziet een van die wijven toch ook filmen.. Tom heeft juist een fout begaan door te gaan meppen, want nu hebben ze hun zin en krijgen die wijven meer aandacht. en Tom waarschijnlijk een straf.
    Tom had wel even wat beter na kunnen denken...


    Don't just dream, make them come true.....♥

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Natuurlijk is Tom ook fout. Maar als ik hem was zou ik er ook helemaal klaar mee zijn.

    Pfft... Ik had al eerder die meisjes op hun bek geslagen. Ben soms nogal opvliegen (cat)
    Maar dan nog, ze zijn allebei schuldig. -slaat met hamertje op plaatje-

    Ik ga mijn zus' wetboeken jatten :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    MARRYMENICOL schreef:
    (...)Omg. .__. sorry hoor maar wie is de gene die gestalkt en bedreigd werd? Ik vind dat of allebei een taakstraf ofzo, of allemaal niks. Hun hebben geen hobby.

    Eh, sorry hoor, maar wanneer heb ik gezegd dat ze dezelfde straf moeten krijgen?

    Haha je ziet dat ze dr peuk uitdrukt en dattie erop ramt.
    Well done bby, had ik ook gedaan.

    Tranquillity schreef:
    Het is wel meer dan een mep volgens mij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zou haar nog veel harder hebben gemept. Rotkind.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Eh, sorry hoor, maar wanneer heb ik gezegd dat ze dezelfde straf moeten krijgen?
    Niet. Dat heb ík gezegd.


    when words fail, music speaks.

    JustLikeYou schreef:
    Youtube werkt bij mij, ni da kutding..
    Kan da ni afspele -_-"

    bij mij ook ni >< ja we hebben de zelfde pc he! ^^ kwil da zien >< maar da mens vroeg erom ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    *Kan geen Duits*
    *Is geen fan*
    Wat doet dat meisje dan?


    I live for the applause, you will die for it.