• klik

    Nieuw filmpje is geplaatst

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 19:02 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Joker schreef:
    *Kan geen Duits*
    *Is geen fan*
    Wat doet dat meisje dan?

    Dat meisje heeft met haar 3 (?) vriendinnen Tom en de bandleden een jaar lang achtervolgd (lees: gestalkt). Ook hebben ze de familie van Tom en Bill meerdere malen bedreigd.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    (...)
    Dat meisje heeft met haar 3 (?) vriendinnen Tom en de bandleden een jaar lang achtervolgd (lees: gestalkt). Ook hebben ze de familie van Tom en Bill meerdere malen bedreigd.
    Ieuw, naja. Dan verdienen ze het wel, denk ik.


    I live for the applause, you will die for it.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Je kunt ook altijd de politie eerst even inschakelen. Hij is dom geweest om zelf tot actie over te gaan.

    Die is ingeschakelt geweest. Maar zoals je zelf ook wel snapt kunnen ze je niet 24/7 'beschermen' en daarnaast konden ze er gewoon niet veel aan doen.
    Bedenk ook dat zn moeder vlak daarvoor was aangevallen door deze meiden.

    Weetje iedereen slaat door als je aan zijn of haar family zit.. Eerlijk dan doe je der ook alles tegen om te stoppen en soms zijn handtjes nodig en als ik hem was lag ze nu in het ziekenhuis.


    Some angels have no wings.

    Ik vind het onterecht dat er nu een proces tegen Tom word aangespannen. Die meiden en vooral Perrine, of hoe ze ook heet, zijn ongelofelijk scheinheilig. Je ziet duidelijk dat ze die peuk expres op die auto drukt. Logisch dat Tom boos wordt, dat kan ik me heel goed voorstellen.
    Bovendien vind ik dat vooral hij en Bill (en overige familie en vrienden) zich redelijk kalm hebben gehouden die tijd. Ik denk dat ik ze allang een paar klappen had verkocht.

    Op dat filmpje zie je alleen wat Tom doet, behalve dan die sigaret. En nu gaan die Franse kutwijven lekker in de verdediging en doen alsof zij niets hebben gedaan. Wat een achterbakse trutten. Ik kan ze echt niet uitstaan.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Die Perrine is best lelijk trouwens. (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    OMG dat wijf moet gewoon van tom zijn auto afblijven K*t kind!! Srry moest er effe uit:|


    Ivar Oosterloo.

    Go Tom! Go Tom!
    Volgens mij was het wel meer dan één slag.

    Omg


    I'm not a bitch i'm THE bitch

    xRapunzel schreef:
    Go Tom! Go Tom!
    Volgens mij was het wel meer dan één slag.
    Stuk of drie maar ze verdiende het :x dat heb ik niet gezegd


    Wie du mir, so ich dir.

    Geweld is geen oplossing maar ik geef Tom gelijk, wie niet horen wil zal moeten voelen.
    En daarbij is stalking strafbaar dus zou die dikke walrus en haar vriendinnen een zware straf moeten krijgen voor privéschending, en er moet een soort van regel opgelegd worden zodat zij niet meer in een straal van zoveel meter nog tokio hotel mogen naderen. (zeggen mijn ouders ook heel de tijd en ze geven tom gelijk xD )


    But love's a malady without cure

    xCIxTHx schreef:
    ze werden een jaar lang gestalkt en bedreigd.
    hij had veel harder moeten slaan


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ergens vind ik het niet kunnen wat Tom doet. Het is en blijft een meisje, en die zijn zwakker dan jongens. En nu ik het zo zie denk ik van dat had echt niet gehoeven Tom. Hij had beter gewoon kunnen wegrijden. Hier heeft hij zichzelf alleen maar mee in de problemen gewerkt.

    Natuurlijk is het ook niet goed wat hun doen (die stalkers).
    Ik vind gewoon dat beide partijen er niet goed aan gedaan hebben.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 18:46 ]

    Iedereen flipt als je aan iemands family zit! Dat is logish en weetje th heeft het netjes gehouden maar der is een grens.


    Some angels have no wings.

    Hij doet het niet meer en ik wil hem zien!


    I recycle my thoughts.