• klik

    Nieuw filmpje is geplaatst

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 19:02 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Finished schreef:
    En weet je wat ik ook wel kut vind.. ze tonen enkel weer dit van Tom.. maar wanneer zij haar sigaret uitduwd en al het andere.. nee, daar zie je weer niets van.

    Jaja, dan zou Tom misschien nog gelijk krijgen.
    Opeens laten ze ook niets zien van alle stalkingen en bedreigingen. x.o

    UNCOMMON schreef:
    Wow, ik dacht dat het 'maar' een "bitch-klap" was of zo :X


    Ja ik ook! Maar pech voor haar hoor! Moet ze maar niet zo'n kuwijf uithangen en de bandleden stalken.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    En mot seg ;D


    Jij stond vanachter toen ze het verstand uitdeelden ?

    NERDLESS schreef:
    (...)

    Ja ik ook! Maar pech voor haar hoor! Moet ze maar niet zo'n kuwijf uithangen en de bandleden stalken.

    Dat dacht ik écht o.o
    Maarja, het zal heus wel niet zo erg zijn geweest als dat het er uitziet. [/ookal hoop ik voor haar siekem van wel, haha]

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Nee, en dat wil ik ook niet weten. En ik vind ook dat ze daarvoor gestraft moeten worden, maar ik vind ook dat Tom gestraft moet worden, ook al was het uitgedaagd of whatever.

    Sinds wanneer moet je een straf krijgen als je jezelf en je familie beschermt? Hoe zou jij reageren als je in zijn schoenen stond? Denk daar maar eerst eens even over na!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Is haar eige schuld


    Live life for the moment because everything else is uncertain! ~ Louis Tomlinson <3

    BadThoughts schreef:
    (...)
    Sinds wanneer moet je een straf krijgen als je jezelf en je familie beschermt? Hoe zou jij reageren als je in zijn schoenen stond? Denk daar maar eerst eens even over na!

    Je kunt ook altijd de politie eerst even inschakelen. Hij is dom geweest om zelf tot actie over te gaan.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Dat dacht ik écht o.o
    Maarja, het zal heus wel niet zo erg zijn geweest als dat het er uitziet. [/ookal hoop ik voor haar siekem van wel, haha]


    Daar ben ik het mee eens (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Je kunt ook altijd de politie eerst even inschakelen. Hij is dom geweest om zelf tot actie over te gaan.

    ik denk dat hij daar achteraf ook wel is achter gekomen. Maar toen, ik denk, dat hij gewoon uit gevoel heeft gereageert. en dat zou ik ook gedaan hebben [niet dat hij niks fout heeft gedaan]

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Je kunt ook altijd de politie eerst even inschakelen. Hij is dom geweest om zelf tot actie over te gaan.

    Het is instinct. Het is niet meer dan logisch dat je er niet bij nadenkt! De meeste mensen zouden zo reageren!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Maar waarom zijn tom etc. dan niet naar de politie gegaan toen ze gestalkt werden?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Je kunt ook altijd de politie eerst even inschakelen. Hij is dom geweest om zelf tot actie over te gaan.


    Hadden ze dat al niet gedaan?
    Er was al over gepraat met David enzo..
    En wat kan de politie meer doen dan enkel een waarschuwing geven?
    Net als die Kwijven daar wat zouden om geven!

    T lijkt alsof hij haar gewoon vloert, dat doet niet zo'n pijn.
    Dus nu gaat Duitsland ookal beginnen met nutteloze rechtzaken om geld af te troggelen van mensen die dat wel hebben? zielig hoor.


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    T lijkt alsof hij haar gewoon vloert, dat doet niet zo'n pijn.
    Dus nu gaat Duitsland ookal beginnen met nutteloze rechtzaken om geld af te troggelen van mensen die dat wel hebben? zielig hoor.

    Blijkbaar zijn de dat wel van plan...

    Hmm ja hij heeft 'r best wel in elkaar gemept, maar terecht hoor. Echt bah wat een schijnheilig persoon.


    Life is hard and then we die