• Hello darlings,
    ik ben al een tijdje bezig met een verhaal en ik wil het misschien uitgeven. Maar ik heb nog niet zo veel en ik denk dat het verhaal niet echt lang wordt ofzo. Maar ik wil voor zover ik het heb graag even jullie mening weten.
    Try to forget someone you love is like tyring to remember someone you never met.
    Valerie is de liefde meer dan zat. Ze heeft het op gegeven. Bij elke poging zakte de moed haar steeds dieper in haar schoenen. Héél langzaam totdat de moed verdwenen was. En als je de moed eenmaal kwijt bent lukt terug vinden niet meer.
    © Renée Hoekstra Productions.

    Een hoge monotone pieptoon vulde de witte kamer die eerst alleen nog maar gevuld was met een bed. Nu was hij ook gevuld met verdriet, het bed moest de kamer delen.

    Het meisje dat ik het bed ligt lijkt zeer ongelukkig. Ze is niet vredig gestorven niet met een glimlach op haar gezicht. Ze ligt er treurig bij met haar mondhoeken naar beneden gekrult. Nooit zal een glimlach haar lippen nog mogen sieren.

    Het meisje dat pas overleden is werd Valerie genoemd. De naam Valerie staat voor kracht en dapperheid, voor alles wat deze Valerie niet had. Deze Valerie had opgegeven zij had de kracht niet om door te gaan. Zij was hier niet dapper genoeg voor geweest. Misschien had ze spijt, misschien ook niet. We zullen het niet te weten komen. Maar één ding is zeker. Valerie had haar naam geen eer aangedaan.


    Met mijn vuist sloeg ik op het eikenhoutentafelblad. Ik wou niet meer vechten, niet meer vechten voor de liefde. Hij liet me toch altijd vallen op de momenten waarop ik hem het hardst nodig had. De liefde was nou eenmaal hard al kon hij ook zo mooi zijn. Men vond dat liefde iets was om te koesteren. Inmiddels wist ik wel beter liefde was iets om je voor te verstoppen en als het je eenmaal in zijn macht had zo snel mogelijk weer te vergeten. Het feit dat liefde je in zijn macht houd is het simpelst van alles en het vergeten was het moeilijkst. Op dat moment wil je het liefst opgeven. En dat is wat ik nu ga doen.
    Sommige mensen vinden opgeven hetzelfde als bekennen van zwakte. Ik ben het hier niet mee eens, opgeven is soms nog de enige uitvlucht. De enige ster in een zwarte nacht. En die ster, die moet je grijpen. En wanneer die ster valt, dan moet je een wens doen. Aan die wens moet je je vastklampen. Je moet niet denken dat hij toch niet uit zal komen. Je moet vertrouwen hebben, en dan komt alles vanzelf goed. Zolang je maar vertrouwt en gelooft. Maar voor veel mensen is vertrouwen of geloven moeilijk. Voor sommige is het zelfs al te laat. Die mensen zijn zichzelf al zo lang verloren dat geloven en vertrouwen geen nut meer heeft ze vinden zichzelf toch nooit meer terug. Hoe hard ze ook vechten het is onmogelijk. Vele mensen gaan die personen helpen om het vertrouwen terug te vinden. Maar ik kan je vertellen dat dat verspilde moeite is.


    Ik zou het echt waarderen als jullie compleet eerlijk je mening geven.

    x

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 18:13 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    zoals ik het nu lees
    zou ik het boek zeker lezen!!!


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    zoals ik het nu lees
    zou ik het boek zeker lezen!!!

    Dankje, ik laat het weten zodra het ooit eens af is xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Een boek uitgeven gaat niet zomaar, hoor! :'D

    Want ik ben trouwens ook met iets 'professioneel' bezig en dat duurt nu al een paar maanden en het zal nog wat langer duren. ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pon schreef:
    Een boek uitgeven gaat niet zomaar, hoor! :'D

    Want ik ben trouwens ook met iets 'professioneel' bezig en dat duurt nu al een paar maanden en het zal nog wat langer duren. ><'

    Ik weet dat het niet zomaar gaat hoor en succes met jouw boek als ik het zo mag noemen.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ik weet dat het niet zomaar gaat hoor en succes met jouw boek als ik het zo mag noemen.
    x

    Neen, het is geen boek dat ik maak. x'D
    Maar toch bedankt, jij ook hoor! ;]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pon schreef:
    (...)
    Neen, het is geen boek dat ik maak. x'D
    Maar toch bedankt, jij ook hoor! ;]
    Haha, zo nieuwschierig als ik ben, wat is het dan als ik het mag weten?
    Dankje :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...) Haha, zo nieuwschierig als ik ben, wat is het dan als ik het mag weten?
    Dankje :'D

    Iemand wil me helpen met een sound te zetten op mijn songtekst die ik schreef. :X Dan zou ik het op CD willen inzingen maar zoiets gaat niet zomaar dus ga ik hem eerst dingen allemaal vragen. ^^
    Hij heeft namelijk een eigen studio. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pon schreef:
    (...)
    Iemand wil me helpen met een sound te zetten op mijn songtekst die ik schreef. :X Dan zou ik het op CD willen inzingen maar zoiets gaat niet zomaar dus ga ik hem eerst dingen allemaal vragen. ^^
    Hij heeft namelijk een eigen studio. :Y)

    Dat is echt heel gaaf! Wel laten horen als het af is he?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Dat is echt heel gaaf! Wel laten horen als het af is he?

    Sure. ;]
    Ik hoop dat alles goed gaat ... en bij jou natuurlijk ook! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pon schreef:
    (...)
    Sure. ;]
    Ik hoop dat alles goed gaat ... en bij jou natuurlijk ook! ^^

    Het zal zeker wel goed gaan bij jou hoor. En als het opnemen niet lukt zou ik gewoon filmpjes op Youtube uploaden kom je al heel ver mee!
    Dankje!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Het zal zeker wel goed gaan bij jou hoor. En als het opnemen niet lukt zou ik gewoon filmpjes op Youtube uploaden kom je al heel ver mee!
    Dankje!

    Nja, sinds Nicol hier eens een filmpje had gepost van iemand van haar school dat een clip had gemaakt op Russian Roulette was ik zo gefascineerd, dat ik en mijn vriendin ook een clip op dat liedje gaan maken. Wanneer het klaar is ga ik het uploaden op mijn profiel op YouTube en dan laat ik het ook zien. :]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Fragile schreef:
    Wow, dat is echt prachtig geschreven. En die titel vind ik trouwens ook heel mooi :'D


    Only losers can act the way you do

    Mening: Het is goed geschreven, met her en der een paar d-foutjes (gekruld, bijv) maar bedenk je wel dat liefde als onderwerk 9 van de 10 keer in literatuur zit. Ik zou dus proberen m'n best te doen om een origineel verhaal te maken. Daarom vraag ik me af hoe zo ongeveer de rest van het verhaal gaat :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Mening: Het is goed geschreven, met her en der een paar d-foutjes (gekruld, bijv) maar bedenk je wel dat liefde als onderwerk 9 van de 10 keer in literatuur zit. Ik zou dus proberen m'n best te doen om een origineel verhaal te maken. Daarom vraag ik me af hoe zo ongeveer de rest van het verhaal gaat :]

    Dankje, ja die foutjes die weet ik. Ik ben nog bezig ze er allemaal uittehalen dus daar doe ik mijn best nog op. Zodra het af is laat ik het iemand na lezen en verbeteren denk ik. Maar iniedergeval bedankt voor de tips.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    o-o Jonge, je maakt me jaloers. Jij schrijft altijd prachtig, maar dit is echt geweldig. ._.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3