• De stelling van vandaag luidt:
    Op het internet zijn mensen vriendelijker dan in het echt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik niet, ik ben een kreng online geloof ik.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 0:16 ]

    Volgens mij hangt het af van de mens zelf en hoe hijzelf wilt zijn.


    Where there is a sea there are pirates...

    De meesten wel, maar er zijn ook gestoorden als ik die de ene keer heel aardig zijn en de andere keer totaal níet. n_n


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    licht er aan.
    De meeste mensen Scheppen heel erg op op het internet..
    En durfen meer te zeggen en ruzie te maken..
    omdat het makkelijker is tegen een beeldscherm uit te vallen dan tegen een egt persoon voor je staat..

    Maar Chantou spreek ik al een jaar via msn en Sms,, en tone ik haar in het egt zag was ze net zoon schatje als altijd! =D

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 6:52 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ja


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Ja, mensen kunnen bij wijze van een halfuur nadenken over een leuk emailtje.

    Ik zou zeggen dat mensen stouter zijn op het internet.. Ze durven meteen iemand af te kraken achter de computer, maar in het echt houden ze meestal hun mond..


    VIP - Very Important Penguin

    Ik durf meer te zeggen en dat is niet altijd positief, maar ik maakt het ook altijd weer goed.
    Het spijt me typpen is zo veel makelijker dan het zelf zeggen


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Dat weet ik niet zo zeker.
    ik kan ook behoorlijk kwaad zijn online xD
    *Kijkt naar Senka.. xD*
    Eeeuh, maar ik kan ook heel vriendelijk zijn online, ook int echt xD
    Naja. .XD


    Your Butt is Mine!

    De meeste wel denk ik. Dus mee eens.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens. Tenminste, ik ben zelf denk ik aardiger in het echt dan op internet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    naahh..
    ik ben gwn mezelf.
    en of ik aardig of gemeen ben dta hang af van degene die tege mij praat.


    I live in myn own Cinderella story .

    Dat hangt ervan af hoe iemand zichzelf voordoet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Licht aan de persoon zelf. De een gedraagt zich heel gewoon, de ander gedraagt zich als een eikel. Al is het wel zo dat mensen zich op internet makkelijker minder vriendelijk gedragen omdat je anoniem blijft. In RL word je erop aangekeken, maar als je verschuild gaat achter een nickname kan eigenlijk niemand je wat maken...

    oneens.
    op het internet hoef je niet in de ander zijn ogen te kijken,en kan je zeggen wat je wilt.
    Maar als er een persoon voor je staat,zal je in zijn ogen en gezicht kijken,en is het heel wat moeilijker om te zeggen wat je denkt.


    everybody needs a song.