• De stelling van vandaag luidt:
    Op het internet zijn mensen vriendelijker dan in het echt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    haha zo oneens. xD


    It's not the same without you.

    Sommige wel sommige niet
    hangt echt van persoon tot persoon af...ben ik erg? :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Helemaal oneens.

    Bwaah niet altijd hoor


    Happiness hit her like a train on a track

    ik heb met veel mensen gepraat op het internet. engelse mensen en amerikaanse en poolse. en nederlanders tuurlijk. maaar ik vind het fijner om op internet met iemand te praten. ik had is een keer (terwijl ik helemaal niet goed engels kon o-0)
    een lied uitgewisseld die ik zelf niet kon vinden. Het lijkt me ook wel leuk om de mensen in het egt te ontmoeten waarmee je hebt gepraat. zelf heb ik noooit ruzie op internet gehad :S gelukkig maar(cool)


    look at Flixster.com

    Ja! Het kan heel goed dat mensen vriendelijk zijn op internet en ook in het echt. Maar er zijn er heel veel die ze heel mooi voordoen en in het echt de grootste bitch of de grootste eikel zijn...Jammer maar zo is het..:S

    Zoooo niet waar. Meestal zijn ze onaardiger.


    Life is hard and then we die

    Nee.
    Ik reageer nogal bot op msn en mensen vatten mij snel verkeerd op. Dus dan heb je sneller ruzie. Maar anyway, de mensen die ik naast ´msn´ gewoon ook nog zie, weten dat ik het niet fout bedoel (:


    ~

    nee klopt niet,
    want als je bijv. ruzie hebt met iemand over inet. dan zijn ze meestal brutaler dan in het echt, en als ze tegenover je staan dan zijn ze wel heel erg stiller dan over het inet.

    Ligt eraan bij wie..

    ik ben gewoon mezelf.

    Soms


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    Soms wel, maar meestal zijn ze veer sarcastischer. Vooral hier:Y)


    Queen of Hell is my name

    Ligt eraan. Als mensen niet weten wie je echt bent, dan zijn er vaak ook mensen die zich als echte assholes gaan gedragen. :x


    sic itur ad astra

    oneens,
    ik denk dat mensen eerder ruzie maken op internet omdat die persoon dan toch zo ver weg zit dat hij niets kan doen.


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Boyiloveyou schreef:
    oneens.
    op het internet hoef je niet in de ander zijn ogen te kijken,en kan je zeggen wat je wilt.
    Maar als er een persoon voor je staat,zal je in zijn ogen en gezicht kijken,en is het heel wat moeilijker om te zeggen wat je denkt.

    helemaal mee eens, zo kreeg ik online dreigmails van een gestoord mens in mijn klas die jaloers op me was.