• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Even was het in hem opgekomen om te doen alsof hij met de knul meeleefde en eens met Jester te kijken wat hij in hún verleden zou kunnen veranderen om dingen nog chiller te maken, maar uiteindelijk had hij helemaal geen zin om dat jong in z’n buurt te hebben, zeker niet zolang ie ging doen alsof hij een of ander kleinzerig jongetje was dat zijn ware ik achter een dikke muur verscholen hield, ofzo. Het zat hem totaal niet lekker dat die Naamloze zoveel persoonlijke dingen van hem wist. Daar moest hij maar eens wat op verzinnen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Hij was in zijn eentje teruggelopen naar de campus en was eerst even aan de deur blijven staan luisteren om te kijken of de naamloze al weg was. Toen het langer dan tien seconden stil was gebleven vond Jester het wel mooi, en hij trok de deur open. Onyx was inderdaad alleen. Deur weer dicht. 'En en en? Vertel!'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    MT


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam wreef in zijn gezicht. Het gesprek met Onyx had nogal veel van energie gevreten - hij voelde zich nu behoorlijk uitgehold. Hij was weer terug op zijn kamer, waar Fox op zijn bed lag en naar het plafond staarde. Zodra Adam binnenkwam, ging hij rechtop zitten. Zijn vriend had met hem mee gewild naar het gesprek met Onyx en hoewel hij daar vanochtend nog over na had gedacht, had hij besloten dat uiteindelijk niet te doen. Hij had dingen gezegd die hooguit Jester wist en het voelde niet goed om zoiets persoonlijks met Fox te delen.
          ‘Hoe ging het?’
          ‘Ik weet het niet. Ik hoop maar dat hij het gewoon een beetje moet laten bezinken.’
          Adam trok zijn iNet uit zijn zak vandaan. Tijdens het gesprek met Onyx had hij het voelen trillen. Zijn mondhoeken bogen om in een glimlach toen hij zag dat Nish een foto had gestuurd van een fles drank, met het opschrift Kom je me ervan weerhouden om dit hele ding in m’n eentje leeg te lurken?
          Adam was degene die hem had aangemoedigd om zijn excuses aan Yrla aan te bieden, dus hij vond het stom om hem nu alleen te laten. Bovendien hield dat zijn eigen gedachten ook bezig, zo hoefde hij niet te denken aan Yrla en Merrin, of aan de zelfmoordpoging die hij had gedaan. Normaal was hij echt niet zo van de drank, maar hij hoefde heus niet dronken te worden.
          Adam typte terug: Ja is goed, ik kom er zo wel aan. (:
          Hij stopte zijn iNet weer weg.
          ‘Heb je zin om vanavond een filmpje te kijken ofzo?’ vroeg Fox.
          ‘Oh.’ Adam keek hem een beetje opgelaten aan. ‘Ik heb net toegezegd dat ik naar Nish ga. Die voelt zich een beetje rot.’
          ‘Oh.’ Fox boog zijn hoofd. ‘Je was vanmiddag toch ook al bij hem? Kan Toph hem niet opvrolijken ofzo?’
          ‘Blijkbaar niet, anders vroeg hij niet of ik kwam.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    ‘Nou er is inderdaad wat mis met die gast,’ zei Onyx. Hij zette zijn lege bord weg. ‘Die lul heeft blijkbaar de tijdlijn veranderd toen hij iemand probeerde te redden en nu is ie z’n vrienden en vriendje kwijt.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester snoof ongelovig. 'Jemig, wat een kneus. Wie was het? En hoe wil hij nu verder? Deze tijdlijn is dan dus... niet de originele?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Hij zei er niet bij wie het was, maar in elk geval niet een van ons. Ik kreeg vooral de indruk dat hij zijn oude vriendschappen terug wil. Dus ik als z’n beste vriend en Merrin als z’n vriendje. Maar wij zijn blijkbaar twee doetjes in die andere tijdlijn.’ Onyx was even stil. 'Ik kreeg de indruk dat hij geloofde dat hij het niet kon terugdraaien.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Jíj en de Naamloze?' herhaalde Jester spottend. 'Dat is nog eens een levendige fantasie. Mocht hij willen.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Wil ie dus ook. Mafkees. Nou ja, was dus een kort gesprek toen ik zei dat ik d'r geen zin in had.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Denk je dat hij het laat gaan zo?' twijfelde Jester. 'Weet hij überhaupt wat er gebeurd is met... dinges?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Nee, volgens mij niet. Waarschijnlijk heeft hij de herinneringen van die andere guy niet, dus dat komt mooi uit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Scheelt weer een lichaam.' Nadenkend tikte Jester met zijn voet tegen de vloer. Als deze nieuwe versie van 8175 inderdaad geen flauw idee meer had van wat er gebeurd was, hoefden zij zich daar ook niet meer druk om te maken. Nou had je altijd het risico nog dat een variant van de kneus zijn hart had uitgestort bij zijn Lion vriendje, maar als Experium daar de herinneringen van ging uitpluizen konden ze altijd nog beweren dat 8175 het gewoon allemaal verzonnen had, of het zich ingebeeld. Of dat het een levendige droom van Onyx geweest was. Daar kwamen ze wel weer onderuit. 'Dus deze screw-up kan hij niet meer ongedaan maken, dus we hoeven ons ook geen zorgen te maken dat we straks weg-blippen. Da's mooi.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Ja da’s waar.’ Hij glimlachte naar zijn vriend, al was het niet van harte. Er waren nog steeds een hoop dingen die hem wél dwars zaten. ‘Nou – zullen we het Toph-plan maar gaan uitvoeren?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Was dat het?' vroeg Jester, die zijn vriend even onderzoekend aankeek. Die laatste glimlach had niet helemaal van harte geleken, en hij had liever dat ze samen ergens honderd procent voor gingen dan dat een van hen er eigenlijk niet lekker inzat. Dan was het ook maar half zo leuk, want bij plannetjes zoals ze die nu met Toph hadden hadden ze eigenlijk gewoon de grootste lol met elkaar, in plaats van per se met hun slachtoffer. Leedvermaak werd beter als je iemand had om het mee te delen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Jawel. Hij weet dingen over me die ik niet wil,' gaf hij toe. 'Maar goed. Hij zal z'n mond wel houden.'


    Every villain is a hero in his own mind.