• uhuh, ik weet dat lekker al.
    namelijk
    the proposal! de nieuwe film met sandra bullock (ik vind haar ook zo gaaf in films hè) & het boek zielen van stephenie meyer!
    dus.
    weten jullie al wat jullie voor kerst krijgen?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Supervet, wij doen niet aan kerst.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik krijg alle cd's van Emilie Autumn die ik nog niet heb en zo'n pakket met een boek, poster, etc. ^^


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Coewl
    Wij doen ook niet aan kerst. Alleen kerstdiner met de familie.
    :9~


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik weet het nog niet, maar ik wil het wel graag weten. Ik ben echt nieuwsgierig! :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik weet nog niet wat ik ga krijgen,


    Everyone smiles in the same language.

    Hannahisleuk schreef:
    Ik weet het nog niet, maar ik wil het wel graag weten. Ik ben echt nieuwsgierig! :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik weet het ook al, gewoon omdat mijn ouders bang zijn dat ze anders iets kopen waar ik totaal niets aan heb. Ik krijg vooral make-up, wat om mijn haar te kleuren en zo speciale shampoo's en zo - dat is iets wat ik anders zelf moet betalen, dus ja, voor mij is dat heel interessant. Make-up is tegenwoordig erg duur.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2009 - 21:26 ]

    Ik wil sokken:Y)


    It's all for you, my butterfly.

    Van mijn ouders sowieso al oorbellen (supermooie :3) en nog iets, maar ik weet nog niet wat. Van de oma & opa mag ik zelf iets uitkiezen. Van de tante weet ik nog niet, van mijn neefje weet ik nog niet, en er zijn ook lootjes getrokken met vrienden dus ik weet ook nog niet wat ik daarbij van wie ga krijgen.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Die film heb ik in de bioscoop gezien. Hij is leuk ^^
    En nou ik denk dat ik kleding krijg ofzo, want ik heb niets anders gevraagd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh ja, verplaatsing naar Feestdagen.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Papercut schreef:
    Supervet, wij doen niet aan kerst.


    waarom niet?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    me moeder zit me steeds op te fokken dat ze een super leuk cado voor me gekocht heeft en dat ik dat heel leuk ga vinden, dus ik raad 1000x en ze zegt niks en dat is frustrerend xD


    I solemny swear i am up to no good

    Geeen idee. :]


    blame the bully.

    geen idee
    ik weet al wel dat ik 2 boeken ga krijgen(gezien onder de boom)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.