• Ik verveel me Vreselijk Jullie OOk?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Ja dat is waar. Waarom doen ze dat nou niet in Nederland..ikkkee willee ook auto rijden op me 16de:D


    nbou dat ga ik eens uitleggen!

    Linda de leraares Okaaj Kids ff opletten NL is heel klein en als ze pubers van 16 al laten auto rijden is dat gevaarlijk omdat de snelwegen mr 3 banen hebben en in amerika 6 ofso en anders wordt het een gaos!

    sooo Juf Linda is Klaar


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik ben op 11 september 13 en een half


    Okaaj jij bent dus de Jongste in Ons gesprek !!!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    nbou dat ga ik eens uitleggen!

    Linda de leraares Okaaj Kids ff opletten NL is heel klein en als ze pubers van 16 al laten auto rijden is dat gevaarlijk omdat de snelwegen mr 3 banen hebben en in amerika 6 ofso en anders wordt het een gaos!

    sooo Juf Linda is Klaar
    6 o_O oke dan x'D

    ja:P en dan krijg je een auto als verrassing..colliee wilee ik ook..maar die mensen op tv vind ik echt verwend

    (...)

    Okaaj jij bent dus de Jongste in Ons gesprek !!!
    x'D

    ikkee wille 16 zijn!!! krijg ik breezers mee!! oo daar heb ik zo'n zin in!!


    jaaa man.jij bent teminste al 15 ik moet het nog worden:S


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ja:P en dan krijg je een auto als verrassing..colliee wilee ik ook..maar die mensen op tv vind ik echt verwend


    jaa meestal kapsonens wijfen


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ja:P en dan krijg je een auto als verrassing..colliee wilee ik ook..maar die mensen op tv vind ik echt verwend
    idd en dan weten ze zogenaamd niet dat ze een auto krijgen, maar ze hadden al maanden van tevoren gezegd dat ze die wilde

    (...)idd en dan weten ze zogenaamd niet dat ze een auto krijgen, maar ze hadden al maanden van tevoren gezegd dat ze die wilde


    jaa ze zijn gwn Fakeeeee


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)idd en dan weten ze zogenaamd niet dat ze een auto krijgen, maar ze hadden al maanden van tevoren gezegd dat ze die wilde


    en ze mogten al een auto uitzoeken, dan weet je toch heus wel dat je er 1tje krijgT!! hun krijgen alles:S

    (...)

    jaa ze zijn gwn Fakeeeee
    idd, die Engelse mensen zijn nog erger 0.o

    (...)

    en ze mogten al een auto uitzoeken, dan weet je toch heus wel dat je er 1tje krijgT!! hun krijgen alles:S
    vandaag was er 1 op tv. Die wilde een zanger maar kreeg 2 ballerina's van haar vader. Toen was haar feest verspest

    ik vervil me *zwaaiit met haar hand omhoog*

    ik vervil me *zwaaiit met haar hand omhoog*
    welkom bij de club =]

    ik vervil me *zwaaiit met haar hand omhoog*


    Kom dan mr mee lulle want niemand verveelt zich hier meer!


    Ice-cream Rockt more than you x3