• Ik verveel me Vreselijk Jullie OOk?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)vandaag was er 1 op tv. Die wilde een zanger maar kreeg 2 ballerina's van haar vader. Toen was haar feest verspest


    lekker voor dat wijf!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    lekker voor dat wijf!
    idd x']

    (...)vandaag was er 1 op tv. Die wilde een zanger maar kreeg 2 ballerina's van haar vader. Toen was haar feest verspest


    Ja als die gene iets niet naar zijn zin krijgt is alles meteen verpest. en dan krijgen ze auto en zeggen ze: dit was het beste feesje OOIT

    (...)idd x']


    Ik ben Moe Man!xD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Ja als die gene iets niet naar zijn zin krijgt is alles meteen verpest. en dan krijgen ze auto en zeggen ze: dit was het beste feesje OOIT
    en het was het waard

    (...)

    Ja als die gene iets niet naar zijn zin krijgt is alles meteen verpest. en dan krijgen ze auto en zeggen ze: dit was het beste feesje OOIT


    dat zijn gwn niet helemaal spoorende mensen!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Daarom kijk ik oook nooit My super sweet sixtien want het zijn aleen mr van die kapsonens wijfen die focking gemeen zijn tegen niet populaire kids


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    dat zijn gwn niet helemaal spoorende mensen!


    idd, maar als ik rijk was of weet ik veel. zal ik niet zoals hun doen. ik ben iemand die let op het geld:$,,ik geef niet veel uit dus vraag ook niet zoveel dingen. maar zoals hun??,,nee echt neit

    (...)

    Ik ben Moe Man!xD
    ik niet :P

    They call me 'Hell'
    They call me 'Stacey'
    They call me 'her'
    They call me 'Jane'
    That's not my name
    That's not my name
    That's not my name
    That's not my name

    (...)

    idd, maar als ik rijk was of weet ik veel. zal ik niet zoals hun doen. ik ben iemand die let op het geld:$,,ik geef niet veel uit dus vraag ook niet zoveel dingen. maar zoals hun??,,nee echt neit


    ik ga nog liever dood dan dat ik soals hun wordt egt waaar


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Daarom kijk ik oook nooit My super sweet sixtien want het zijn aleen mr van die kapsonens wijfen die focking gemeen zijn tegen niet populaire kids
    ik kijk het wel, want ze hebben een aflevering met Aly & AJ
    en ik vind het gewoon leuk hoe die mensen vechten =']

    Daarom kijk ik oook nooit My super sweet sixtien want het zijn aleen mr van die kapsonens wijfen die focking gemeen zijn tegen niet populaire kids


    ja echt hea. met die uitnodigingen!! vind het best zielig voor sommige want die zijn niet populair of niet rijk ofzo en worden niet uitgenodigd..vorige keer was er 1tje op tv die was jarig en susje mogt mee met uitdelen. iemand was zo blij dat hij haar een knuffel gaf. meteen uitnodiging inleveren.

    (...)

    idd, maar als ik rijk was of weet ik veel. zal ik niet zoals hun doen. ik ben iemand die let op het geld:$,,ik geef niet veel uit dus vraag ook niet zoveel dingen. maar zoals hun??,,nee echt neit
    maar je weet niet beter als je hun bent

    They call me 'Hell'
    They call me 'Stacey'
    They call me 'her'
    They call me 'Jane'
    That's not my name
    That's not my name
    That's not my name
    That's not my name


    Okaaj what the hell ben jij aan het doen whahahaahxD


    Ice-cream Rockt more than you x3