• Sommigen onder ons nemen weleens een kijkje op Girlscene.nl, ik namelijk ook.
    Wat ik vandaag tegenkwam, een artikel over Quizlet!
    Er wordt in dat artikel uitgelegt wat Quizlet nou precies inhoudt en wat er allemaal te doen valt. Zo word er ook reclame gemaakt voor Freeze en dergelijke Quizlet gebruikers!

    Bekijk hier het artikel.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2009 - 18:45 ]


    a figment of your imagination

    ik kwam het net toevalig tegen :D

    Het is net alsof er alleen maar verhalen worden geschreven over Tokio Hotel en Twilight...


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hmm.. ik vind het best wel tegenvallen aangezien ze zeggen dat het 'Enkel' twilight en toho' stories zijn, want dat is niet waar. maar goed, leuke reclame voor Q.


    We can only learn to love by loving.

    Haha, wat vet :'D

    Wth? Het is super stom dat ze zeggen dat het opgericht is speciaal voor TH verhalen, het is oorspronkelijk opgericht voor quizzen. Ook is het stom dat ze zeggen dat het een site voor fanficties is, ik bedoel; er zijn ook veel stories zónder bekende mensen >< Én het is ook super stom dat ze zeggen dat er alleen maar verhalen over 'ToHo' en 'Twilight' zijn. Jezus, als je iets schrijft over een site, wéét dan wat je schrijft ._.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2009 - 18:50 ]


    Only losers can act the way you do

    151209 schreef:
    Wth? Het is super stom dat ze zeggen dat het opgericht is speciaal voor TH verhalen, het is oorspronkelijk opgericht voor quizzen. Ook is het stom dat ze zeggen dat het een site voor fanficties is, ik bedoel; er zijn ook veel stories zónder bekende mensen >< Én het is ook super stom dat ze zeggen dat er alleen maar verhalen over 'ToHo' en 'Twilight' zijn. Jezus, als je iets schrijft over een site, wéét dan wat je schrijft ._.


    Hmm ja dat is waar. Maar het gaat om het idee dat die persoon een beetje reclame maakt voor Quizlet. Jammer genoeg dan alleen op een rare manier..


    a figment of your imagination

    Rosebeat schreef:
    Het is net alsof er alleen maar verhalen worden geschreven over Tokio Hotel en Twilight...

    Jones schreef:
    (...)

    Hmm ja dat is waar. Maar het gaat om het idee dat die persoon een beetje reclame maakt voor Quizlet. Jammer genoeg dan alleen op een rare manier..
    Het is inderdaad wel leuk dat ze reclame maakt voor Q, maar ze geeft een verkeerd beeld. Er zijn reacties als 'Jammer dat er allen fanfictions zijn...', 'Woehoe, een schrijfsite over Twillight en Tokio Hotel. Altijd al gewilt. -_-"' enzo. Dat vind ik dus stom, dat mensen echt geloven dat het alleen fanficitions zijn, en dan nog allemaal over Twilight, Tokio Hotel of Harry Potter.


    Only losers can act the way you do

    het is stom wat ze gezegt hebben
    maar ook als je de reacties van mensen leest die denken dat het alleen maar daar overgaat
    het geeft een verkeerd beeld want quizlet is veel meer dan alleen maar verhalen over tokio hotel en twilight


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    151209 schreef:
    Wth? Het is super stom dat ze zeggen dat het opgericht is speciaal voor TH verhalen, het is oorspronkelijk opgericht voor quizzen. Ook is het stom dat ze zeggen dat het een site voor fanficties is, ik bedoel; er zijn ook veel stories zónder bekende mensen >< Én het is ook super stom dat ze zeggen dat er alleen maar verhalen over 'ToHo' en 'Twilight' zijn. Jezus, als je iets schrijft over een site, wéét dan wat je schrijft ._.


    I found myself in Wonderland.

    Kan je een reactie zetten dat het niet alleen maar fanfiction is maar er ook gewoon quizzen zijn?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    151209 schreef:
    Wth? Het is super stom dat ze zeggen dat het opgericht is speciaal voor TH verhalen, het is oorspronkelijk opgericht voor quizzen. Ook is het stom dat ze zeggen dat het een site voor fanficties is, ik bedoel; er zijn ook veel stories zónder bekende mensen >< Én het is ook super stom dat ze zeggen dat er alleen maar verhalen over 'ToHo' en 'Twilight' zijn. Jezus, als je iets schrijft over een site, wéét dan wat je schrijft ._.

    Ja, ma er zijn meer storys van TH en Twilight he!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Die reactie's zijn echt erg , dude o.o


    I found myself in Wonderland.

    Wat een leuke reacties man o.o
    Dat ze eerst eens op Quizlet komen kijken, zodat ze weten hoe leuk het is :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Rosebeat schreef:
    Het is net alsof er alleen maar verhalen worden geschreven over Tokio Hotel en Twilight...