• Sommigen onder ons nemen weleens een kijkje op Girlscene.nl, ik namelijk ook.
    Wat ik vandaag tegenkwam, een artikel over Quizlet!
    Er wordt in dat artikel uitgelegt wat Quizlet nou precies inhoudt en wat er allemaal te doen valt. Zo word er ook reclame gemaakt voor Freeze en dergelijke Quizlet gebruikers!

    Bekijk hier het artikel.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2009 - 18:45 ]


    a figment of your imagination

    Waarom wordt het nou weer zo opgeschreven dat de haters van TH en/of Twilight denken dat het alleen maar over hun gaat?
    Als ze daar zo graag een artikel over willen plaatsen, moeten ze het wel doen met goede informatie.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Wat leuk!
    Alleen jammer dat ze zegt dat het was opgericht voor TH-fanfics want dat is absoluut niet waar! Het was opgericht om quizzen op te zetten om er achter te komen 'wat' je was.
    Kan iemand die daar een account heeft een reactie zetten dat dat eerstje stukje absoluut niet klopt? 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als ik Quizlet nog niet kende en ik las dat artikel was ik hier ook nooit op komen kijken. Ik haat Tokio Hotel, Twilight vind ik ook niet echt súper.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben een account aan het aanmaken en dan zal ik een lulverhaal plaatsen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Asylum schreef:
    Waarom wordt het nou weer zo opgeschreven dat de haters van TH en/of Twilight denken dat het alleen maar over hun gaat?
    Als ze daar zo graag een artikel over willen plaatsen, moeten ze het wel doen met goede informatie.

    Helemaal mee eens.
    Leuk dat ze reclame maken, maar doe het dan wel op een goede manier.


    hoi, jij bent leuk.

    Asylum schreef:
    Ik ben een account aan het aanmaken en dan zal ik een lulverhaal plaatsen.
    Vertel maar dat het oorspronkelijk voor quizzen was en dat er toen mensen fanfics begonnen te schrijven en er daardoor series ontstonden en daardoor weer stories en dat er duizenden verhalen zijn en absoluut niet allemaal over Tokio Hotel en Twilight, ook over andere bands, HP, en onbekende personen 8)
    als je wilt xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oké, even voor iedereen die meteen reacties zet als:
    Jammer dat het alleen voor Tokio Hotel en Twilight fans is, want ik haat dat juist.

    Ten eerste, deze beschrijving over Quizlet klopt niet. De site is opgericht voor quizen, zodat je er achter kan komen 'wie' je nou eigenlijk bent. Later pas kwamen de verhalen.

    Ten tweede, er zijn inderdaag verhalen over Tokio hotel en Twilight, maar er zijn ook genoeg verhalen zonder bekende personages. Gewoon een beetje zoeken en je komt er wel, anders heb je nog altijd de zoekfunctie.

    Dus doe niet zo levenloos en ga niet meteen haatreacties posten. Je maakt daar echt geen vrienden mee en je wordt er ook niet stoer van..


    Mijn reactie op dat gebeuren.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Mooi artikel! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.