• De titel zegt het zelf...
    Hoe zou jij je voelen moest je nu een van de jongens zijn ?

    wat als je bill was ?

    wat als je Tom was ?

    wat als georg was ?

    wat als je gustav was ?


    (...)

    xD en als me pa een onderbroek aan heeft (logish :8) Dan zit zijn ding altijd zo overhoop xD

    Is dat niet irritant? :$

    moet je mij niet vrgn! weet je wat ik denk??? als je nu zo'n lange ** hebt è ? en je moet je broek aandoen è zouden ze die dan ni oprollen ? xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    moet je mij niet vrgn! weet je wat ik denk??? als je nu zo'n lange ** hebt è ? en je moet je broek aandoen è zouden ze die dan ni oprollen ? xD


    Omg xD En wa als dien vent dan opgewonden raakt? Word hij dan ontrolt ofzo? xD


    Let the Night embrace you

    (...)

    Omg xD En wa als dien vent dan opgewonden raakt? Word hij dan ontrolt ofzo? xD

    dan heb je zo'n een stokje= als de neus van pinokio groeit(A)xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    dan heb je zo'n een stokje= als de neus van pinokio groeit(A)xD


    Ja en dan liegt die man (dat doen mannen altijd) en dan krijgt ie zo'n meterslange lul x'D


    Let the Night embrace you

    (...)

    Ja en dan liegt die man (dat doen mannen altijd) en dan krijgt ie zo'n meterslange lul x'D

    ben je daar gwn tgn aant prtn met je gezicht naar zijn gezicht gericht voel je plots iets tgn je been wrijven jij: ??


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    ben je daar gwn tgn aant prtn met je gezicht naar zijn gezicht gericht voel je plots iets tgn je been wrijven jij: ??


    Weetje wat ik niet snap. Hoe kan een lul nu wrijven? :O


    Let the Night embrace you

    (...)

    Weetje wat ik niet snap. Hoe kan een lul nu wrijven? :O

    is een soort beestjee xD whaha omg


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    is een soort beestjee xD whaha omg

    wrijven betekend eigelijk gewoon dat ie tegen je been omhoog aant gaan is xDxD

    maar tom draag altijd zo wijde broeken , en bill strakke bij tom hangt die du werkelijk , bij bill moet die dan toch zo 'opgerolt' (vies woord) zitten? xD

    (...)
    is een soort beestjee xD whaha omg


    Wow, gezellig -.-

    Dan heeft een man dus een beest :|

    Ik hou niet van beestjes (puh)


    Let the Night embrace you

    (...)
    wrijven betekend eigelijk gewoon dat ie tegen je been omhoog aant gaan is xDxD

    maar tom draag altijd zo wijde broeken , en bill strakke bij tom hangt die du werkelijk , bij bill moet die dan toch zo 'opgerolt' (vies woord) zitten? xD


    Opgerold? Wat denk je dan dat ie van plastic is fzo?xD


    Een tomaat is rood. Daah.

    (...)

    Opgerold? Wat denk je dan dat ie van plastic is fzo?xD


    neen xDxD
    Maar hij draagt altijd zo strakke broeken xD

    (...)

    neen xDxD
    Maar hij draagt altijd zo strakke broeken xD
    ja en je moet er is op letten soms zie je ZOO DUIDELIJK een bobbeltj(lol)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...) ja en je moet er is op letten soms zie je ZOO DUIDELIJK een bobbeltj(lol)


    Nog niet gezien xD

    Heb je een foto?


    Let the Night embrace you

    (...)

    Nog niet gezien xD

    Heb je een foto?
    ppff heb miljoenen foto's van de jonges dus nu ga ik echt ni naar die zijn bobbelke zoekn ze --' tikt in op google: bill kaulitz met bobbel in zijn broek (lol) whahahahha


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)ppff heb miljoenen foto's van de jonges dus nu ga ik echt ni naar die zijn bobbelke zoekn ze --' tikt in op google: bill kaulitz met bobbel in zijn broek (lol) whahahahha


    Kan ik niet doen, zie dat me mams op de computer moet en de B indrukt komt daar in dat lijstje te staan: Bill Kaulitz met bobbel in broek xD


    Let the Night embrace you