• Ik heb zoveel inspiratie om te schrijven, ga ik naar word, komt er weer niks uit xD Lees ik verhalen op Q krijg ik weer enorm inspiratie, wil ik weer gaan schrijven, weet ik niet hoe ik het moet uiten/beginnen te schrijven zegmaar.

    Zo iritant :d

    Ook iemand dit probleem?


    You can run but not hide

    Jup.


    I found myself in Wonderland.

    Komt me heel bekend voor.
    Of dat je 's avonds doodmoe in bed ligt en dat je dan ineens superveel inspiratie krijgt. En als je het dan niet opschrijft ben je het de volgende dag weer kwijt D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Voordat ik ga slapen komen de orgineelste dingen in mijn hoofd, dan denk ik als ik morgen wakker word dan typ ik het wel uit, maar dan ben ik het weer kwijt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik weet nooit hoe ik moet beginnen, maar als ik eenmaal bezig ben met schrijven gaat het heel makkelijk eigenlijk.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hush schreef:
    Voordat ik ga slapen komen de orgineelste dingen in mijn hoofd, dan denk ik als ik morgen wakker word dan typ ik het wel uit, maar dan ben ik het weer kwijt.


    Smiling but close to tears.

    Onderbroek schreef:
    Ik weet nooit hoe ik moet beginnen, maar als ik eenmaal bezig ben met schrijven gaat het heel makkelijk eigenlijk.

    Ja, heb ik ook altijd ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik weet meestal nooit hoe ik moet beginnen, heb wel al de personages, de verhaallijn en al die stuff in mijn hoofd.
    Of als ik 's avonds in bed lig kan ik bij wijze van spreken een boek over 1 van mijn verhalen schrijven, maar dan ben ik het de volgende dag weer kwijt.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Asylum schreef:
    Ik weet meestal nooit hoe ik moet beginnen, heb wel al de personages, de verhaallijn en al die stuff in mijn hoofd.
    Of als ik 's avonds in bed lig kan ik bij wijze van spreken een boek over 1 van mijn verhalen schrijven, maar dan ben ik het de volgende dag weer kwijt.


    Ja me 2


    You can run but not hide

    dat herken ik wel ja!! ik heb zelf geen inpsiratie overdag, maar wel 's avonds en 's morgens. dus pak ik 's morgens en 's avonds snel nog even een schrift en zet daar alles in, voordat de inspiratie weg is:(


    look at Flixster.com

    Ja.
    En ik vind het beginnen ook altijd moeilijk ..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    heb ik ook altijd :(

    waarsch. moet je het nog uitwerken in je hoofd en is het verhaal nog niet compleet. Dus nog even wachten, dan komt het verhaal vanzelf wel eens op papier(word).


    "Let them eat cake!"

    Rosebeat schreef:
    Komt me heel bekend voor.
    Of dat je 's avonds doodmoe in bed ligt en dat je dan ineens superveel inspiratie krijgt. En als je het dan niet opschrijft ben je het de volgende dag weer kwijt D:


    heb ik altijd ;p x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Rosebeat schreef:
    Komt me heel bekend voor.
    Of dat je 's avonds doodmoe in bed ligt en dat je dan ineens superveel inspiratie krijgt. En als je het dan niet opschrijft ben je het de volgende dag weer kwijt D:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.