• Howdy,
    Ik lees de laatste tijd alleen maar Tokio Hotel fans tegen Cinema Bizarre fans topics. Hou er gewoon mee op!!! Het heeft geen nut om jezelf zo op te fokken over 2 bepaalde bandjes -_-" Echt gaan we bitchfights houden over wie het eerste is begonnen en wie niet en wie na aapt. Echt ik word daar gewoon ziek van! Ieder z'n eigen favo band -_-" Gewoon niet zeuren, Het zijn ook maar gewoon mensen zoals ons! Elke keer kom ik wel weer dingen tegen dat TH fans zeggen dat CB hun na aapt, kap gewoon met dat te zeggen! Iedereen doet z'n eigen dingen, punt uit! Maak er niet elke keer een domme dicscussie van!!!
    Laat hun gewoon! Die topics hebben toch geen nut, behalve als je fans tegen elkaar op wilt zetten! KAP ER GEWOON MEE -_-" Ik word echt schijt ziek hiervan!! Hierdoor flippen steeds meer mensen en krijgen waarschuwingen en binnen de kortste keren zijn ze hun account verloren! Dus kap met die onzin te posten, ga gewoon wat anders doen als je je verveeld maar zet niet zulke stomme topics over TH tegen CB strijd erop -_-"

    ShinWolf


    I'm your bitch [:

    Van zo'n topic komen er alleen maar meer discussies.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    groot gelijk, ze moete stoppe


    Love is sweet BK

    AGREE :Y) Geen gezeik meer!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Inderdaad. Respecteer toch eens dat andere mensen van andere dingen fan zijn.


    Proud.

    Beauxbatons schreef:
    Inderdaad. Respecteer toch eens dat andere mensen van andere dingen fan zijn.

    Je hebt helemaal gelijk(A)


    You can run but not hide

    Diegene die zegt dat CB hun na-aapt moet dit maar eens kijken :'D En er is meer. ._.

    Ik ben géén TH fan en ook géén CB fan. CB ken ik eigenlijk niet eens D:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 18:21 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    Diegene die zegt dat CB hun na-aapt moet dit maar eens kijken :'D En er is meer. ._.

    Ik ben géén TH fan en ook géén CB fan. CB ken ik eigenlijk niet eens D:


    Denknie dat jij er iets gaat aan vinden :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    je hebt helemaal gelijk

    Blitzkrieg schreef:
    (...)

    Denknie dat jij er iets gaat aan vinden :'D
    D: Why not?


    I live for the applause, you will die for it.

    Mensen moeten beter opletten met wat ze zeggen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zie eigenlijk totaal geen gelijkenis met CB en Tokio hotel (:


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    Ik zie eigenlijk totaal geen gelijkenis met CB en Tokio hotel (:


    Tokio Hotel heeft dezeflde muziek als Metallica, The Rasmus, CCR, Green Day, Avril Lavigne en Goo Goo Dolls.

    Als je bewijs wilt hier de links

    The Same as Greenday :O
    The same as The Rasmus &nd CCR
    The same cover as Avril Lavigne (Avril had het album eerder uit dan TH 2003!!!!)
    The same bass as Metallica and the music like the Goo Goo Dolls!!

    CB heeft hier alleen mee te maken zoals dat Shin Bill z'n haar na-aapt. Hun TV-channel na doet.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 18:58 ]


    I'm your bitch [:

    ShinWolf schreef:
    (...)

    Tokio Hotel jat juist van Metallica, The Rasmus, CCR, Green Day, Avril Lavigne en Goo Goo Dolls.

    Als je bewijs wilt hier de links

    The Same as Greenday :O
    The same as The Rasmus &nd CCR
    The same cover as Avril Lavigne (Avril had het album eerder uit dan TH 2003!!!!)
    The same bass as Metallica and the music like the Goo Goo Dolls!!

    Dus wie jat er hier dan? Alles is eerder uit dan TH?? Volgens mij is het dan toch TH die juist de dingen doet? Lijkt me een beetje raar. CB heeft hier alleen mee te maken zoals dat Shin Bill z'n haar na-aapt. Hun TV-channel na doet. CB heeft een aantal songs GECOVERD!!! Dat is heel wat anders dan Jatten van bandjes!

    En wie zei er nu net dat ze al die tegenstrijd beu was?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 18:57 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Photographs schreef:
    (...)
    En wie zei er nu net dat ze al die tegen strijd beu was?


    Okay okay, Ik pas het aan...


    I'm your bitch [: